MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Morgenochtend ritje maken langs Reeuwijk, polsbroek, Vlist, gouderak. Wellicht kom ik iemand tegen.

Is wel in de ochtend in verband met de warmte.
 
Genoeg motorrijders onderweg gezien waaronder een aantal die in een groepje reden.
Iemand van het forum in de regio Haastrecht rond gereden vandaag?
 
Rustig hier, rijders genoeg in z-holland..
gisteren nog een mafklapper in zijn (bijna) niksie op een naked als een idioot door het verkeer.
ik denk als hij gaat ga ik er naast staan lachen, wat een figuur
Dance Dancing GIF by Kéké
 
Rustig hier, rijders genoeg in z-holland..
gisteren nog een mafklapper in zijn (bijna) niksie op een naked als een idioot door het verkeer.
ik denk als hij gaat ga ik er naast staan lachen, wat een figuur
Dance Dancing GIF by Kéké

Er wordt wel gereden inderdaad, maar niet daadwerkelijk gepost.

Wekelijks wel een rondje door in ieder geval de Krimpenerwaard heen
 
Hallo allemaal
Is er iemand in de omgeving Leiden die zin heeft om af en toe samen motor te rijden?
Ik heb een xt500, r1150rt en een k1200rs.
Als je ook een oldtimer hebt kunnen we ook leuk (slome haha) oldtimerritjes te maken!
Ik sta open voor sportieve ritjes en rustig toeren
 
Het topic maar een kickje geven.

Vandaag tussen 12:30 en 14:00 een heerlijk rondje gereden.
Redelijk wat motoren gespot bij ondere andere:

- Cafétje van Hekendorp
- Cafetje bij Vlist op de hoek
- Onderweg op de dijken tussen Schoonhoven en Krimpen aan de Lek nog wat groepjes tegen gekomen.

Was heerlijk weer, van alles werd weer uit de winterstalling gesleept. Onder andere ook heel wat oldtimers gezien op de weg.
Al met al een lekker rondje om de kerk.

Nog mensen van hier toevallig die ongeveer dezelfde route hebben gereden?
 
leuke plekjes in Zuid-Holland om heen te rijden of voor wat bochten werk? Woon in Leiden maar nog niet echt helemaal bekend in de regio(voorheen woonachtig in Eindhoven en Deventer)
 
Een aantal polders hebben leuke dijk wegen, maar daar zijn ook maatregelen tegen motorrijders. Als zijnde verbodsborden vanaf bepaalde perioden en bepaalde dagen.

Denk aan de:
Krimpenerwaard
Alblasserwaard
Hoeksche Waard

Verder in het westen van Zuid-Holland ben ik niet zo bekend, maar daar zullen vast ook wel leuke plekken te vinden zijn.
Je kan op www.motorroutes.nl kijken of er een leuk ritje is vanaf een punt bij jou in de buurt.
 
Ben heel benieuwd of ik je ga vinden. Ben je al meerdere keren tegen gekomen op de Lekdijk tussen Schoonhoven en Nieuwegein.

Je rijd op een witte BMW S1000RR en denk bouwjaar 2014? Die met die ogen.
Je rijdt met een wit pak met zwarte accenten.

Kom je uit de Krimpenerwaard aangezien ik jou bijna altijd tegen lijk te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan