MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat was vandaag een prima dagje, ik vond het erg leuk iedereen weer even te zien. Leuk rondje knorren nadat we de organisator bij de verkeerde startplek hadden weg gebeld. _O-

Thanks Wilco :t
Ik wilde niet zonder koffie starten man!
 
Tox, bedankt. Vanaf het moment dat je enthousiast vertelde dat Alpjes het altijd doen is het ruk. :+
Uiteindelijk doet hij het toch! Je moet hem alleen effe aan rennen. _O-
Een Alpje dat bijna niet van z'n plek komt en nog geen tank per jaar verstookt kan inderdaad gaan protesteren. In dat geval heb je aan een bijl en een schroevendraaier genoeg om hem weer aan het lopen te krijgen. Lijkt me typisch een brommer voor jou. :+
 
Was n mooi ritje gister ja.

En Ilja, je had ergens gelijk met t huren, op de terug weg van de ijssalon naar huis begonnen de voorremmen erg beroerd te worden en uiteindelijk niks meer...fraai :')
Mja kan bij jezelf of n motorzaak ook gebeuren.
 
Als je weinig rijdt, scheelt het gewoon een boel werk en kosten, dus als de remmen blijven werken is er weinig mis mee ;)
 
Mooi dat 't een leuk ritje was. Ik heb van de week een setje Road5 onder de SMT laten schroeven en om ze uit te testen ben ik op eigen gelegenheid vrijdag even 'n ijsje wezen eten ;) :Y
 
1404476
 
Warmtepomp staat op koelen, water van 18 graden door de vloer en de radiatoren overdag. Komt beneden niet boven de 24 graden.
 
Kop vol bultjes/blaasjes.

Hebben we zondag onder eiken gestaan op het stopje tussen Rhenen en Ede?
Maar last van?
 
Niet mn kop, wel armen en benen...ik twijfel tussen de rupsen en ordinaire bed bugs :x
Vreemd, bij mij voorhoofd (Ro leest nu voorhuid :') ) en slaap.
Me al afgevraagd met wat voor rare troep ik heb gewerkt en zo, maar kwam er niet uit.
Armen dus niet en ik heb daar echt wel even mijn jas uitgedaan :Y
 
Vreemd, bij mij voorhoofd (Ro leest nu voorhuid :') ) en slaap.
Me al afgevraagd met wat voor rare troep ik heb gewerkt en zo, maar kwam er niet uit.
Armen dus niet en ik heb daar echt wel even mijn jas uitgedaan :Y
A dirty mind is a joy forever! :')
Maar kunnen dus zomaar rupsen haren zijn. Je merkt het niet direct, maar voor je er vanaf bent ben je 2 weken verder.
En waar je bultjes hebt, met plakband je huid af nemen, de brandhaartjes van de rupsen blijven daar aan plakken en dan is dat iig weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan