MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Als jij dat 500e per nacht ofzo waard vindt moet je dat doen :P Prijzen zijn nu al aardig rap omhoog gegaan

Neeheej, ik mag bij Toos achterop de 80cc scoot!




Lang weekendje Eifel achter de rug. Zouden we meer moeten doen :)
 
Lekker lang weekend wezen buiten spelen met mijn ezeltje. Grappig dat je angst voor natte wegen weg ebt als je er maar lang genoeg in zit.

1395387
 
Jazeker, erg wisselend landschap, een grote veerboot over de nieuwe waterweg, een tunnel, een kleine veerboot, tocht langs de Vlist, langs de kinderdijk. Zo rij je door landelijk gebied, zo rij je langs de Havens. Aanrader dus! :Y
 
Welkom terug eifel gangers en mooi gebaar, even slikken als je daar staat lijkt me...

Weer eens wat anders ipv de veluwe. Leuk.

En in t kader van, dat moeten we vaker doen, ik ga eens broeden op n ijsjes route. Fred had m ooit bedacht, 5 of 6 ijssalons verbonden met n mooie route.
Dat leek X iets te veel van t goede dus brengen we dat terug naar 1 of 2 ijssalons. :]
 
Maar welke?
Rhenen en...?

Ga ik daar wel ff wat voor verzinnen.
Verplicht 2x ijs of laten we de keuze vrij? ;)



Jazeker, erg wisselend landschap, een grote veerboot over de nieuwe waterweg, een tunnel, een kleine veerboot, tocht langs de Vlist, langs de kinderdijk. Zo rij je door landelijk gebied, zo rij je langs de Havens. Aanrader dus! :Y
Misschien ook s rijden en zou wel meer Zeeland in kunnen als je dan toch die kant op zit :Y
 
Maar welke?
Rhenen en...?

Ga ik daar wel ff wat voor verzinnen.
Verplicht 2x ijs of laten we de keuze vrij? ;)




Misschien ook s rijden en zou wel meer Zeeland in kunnen als je dan toch die kant op zit :Y

Iig Rhenen, dat was zijn favo.
Ik vind Bernardo's in Ede erg lekker, maar ideeen altijd welkom.
Niemand is verplicht, als je ze als pauze en de tweede als eindpunt maakt is n ieder vrij in zn keuzes lijkt me?
 
Ho ff, verplicht 1x ijs eten hoor ;)

Komt goed, ik zorg dat ik voor die tijd een route maak :)
 
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1

-Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat (OVB ruilen piket die dag)
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1

-Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat (OVD ruilen piket die dag)
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!
ik kan niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan