MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ok als we daar even de tijd voor nemen, over nadenken, over hebben en na donderdag invulling aan geven?
 
Ik schroef vanavond even de killers eruit, moet toch verdomd mooi klinken daarboven en daar draag ik graag m'n steentje aan bij. Zoals het er nu naar uit ziet blijft het 's ochtends droog. Stepjes hebben een extra poetsbeurtje gehad en zullen morgen naar beneden staan.

Ik zie jullie bij de Esso langs de A12.

whehe :')
 
Motor van de exbuurman staat voor de deur. Meteen vuurdoop met files voor de rotondes en onzin. Maar goed, ik kan het nog.

En killers? Die bestaan niet voor deze uitlaat geloof ik 🤔😎

Tot morgen aan de A12
 
8-) lekker bezig CF ;)


Zo 's ff de DBkiller demonteren en maar wat regenspul bij elkaar zoeken (wat geen van alle waterdicht meer is :') )
 
Overigens gaan we als Fred weggebracht word, dus na het afscheid, nóg een keer lawaai maken!

Een beetje lullig als de helft da weg is. hoe doen we dat?
 
Wat mij betreft even kijken hoe het loopt.
Als Fred om 10 uur aankomt, zit je om 10:30 binnen aan, hopelijk, de koffie.

Ik weet nog niet of ik dan drie uur wacht tot ze richting Arnhem gaan.
Hoewel het plan is uiterlijk 13:30 te vertrekken, dus mogelijk eerder.

Even aankijken hoe het loopt?
 
Dat inderdaad. Ieder moet 't op zijn eigen manier invullen, zolang we bij de erehaag maar dezelfde disciplines aanhouden en een strak plaatje neerzetten.
 
Na de plechtigheid zal het rommelig worden, want de motoren kunnen niet aan de straat blijven staan lijkt me, al die tijd?
En er zullen er meerdere al weg zijn. We zien t morgen wel is mijn gedachte nu.
Als de eerste ere haag morgen maar goed is idd.
 
Indrukwekkende dag. Mooi en waardig afscheid van Fred.
yep, maar 1 motor omgevallen en 1 koelsysteem die ut begaf. Moest snel bussie halen om gestrande koel dinges te fixen.

en koffie tanken
 
Goed om veel van jullie weer is gezien te hebben.
En een mooi afscheid voor Fred.
 
Was iid mooi om dit zo te ervaren. Ik denk dat Fred het prachtig heeft gevonden!

Fijn weer eens wat leden gesproken te hebben. Kwam zelfs tijd te kort om met iedereen bij te beppen. Hoogste tijd voor weer eens een oldskool weekendje eifel of zo. Er zitten gewoon veel te leuke leden hier die we eigenlijk niet of nauwelijks meer zien. Zonde vind ik zelf ;)

Ik zal zelf ook weer eens actiever ritjes proberen te organiseren.

En ja, ik vind dat Fred een ereplaats in de OP moet krijgen...

Hoe maakt me niet uit, kom maar op met die voorstellen...!!! :Y
 

misschien eens wat gaan aanpassen, maar de grote lijnen staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Terug
Bovenaan Onderaan