MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Mooi ritje of noodzaak?


Weinig / geen doorrijders hier :N
Wachten weer tot het zonnetje gaat schijnen en de pekel opgerot is ;)


Mooi ritje :) Als er gestrooid wordt dan rij ik ook niet maar een beetje regen kon me niet thuis houden. Viel alles mee met een graad of 7-8.
 
Was redelijk weer geloof ik wel. Geen doorrijder, niet meer... (eerder een nooit-rijder).

14 km wandelen, dan was ik liever vrijgezel. :N

Die van mij mag best 14 km wandelen, stuur me maar de google maps locatie, dan rij ik er wel achteraan.
 
Zal t ff checken maar denk dat ik verdwaal bij leukere plekjes O-)*O*
screen-shot-2017-05-25-at-6-35-25-am-1495690657.png
 
En weer terug! :W

Voor iedereen hier de allerbeste wensen en dat het maar een mooi motorjaar mag worden. De tickets voor de motorbeurs heb ik al binnen! *D
Ben benieuwd. Veel grote merken laten 't dit jaar afweten. Vorig jaar begon het al bij Honda en Triumph, maar die trend zet zich voort. Een stand is te duur en het verspreiden over andere evenementen (dealer rijdagen) is rendabeler..
 
Ik heb de Domi weer gereanimeerd middels een carburateur revisie. Hij slaat alleen af en toe een klap over en slaat dan af. Wat is logisch Zot, de CDI?
Op toeren merk je er niet veel van en het lijkt er op dat hij vol vermogen geeft.
 
Ik zou eerst die nieuwe cdi er eens inhangen als die er is. 1 voor 1 dingen uitsluiten. ;)

Succes!
 
Ik heb de Domi weer gereanimeerd middels een carburateur revisie. Hij slaat alleen af en toe een klap over en slaat dan af. Wat is logisch Zot, de CDI?
Op toeren merk je er niet veel van en het lijkt er op dat hij vol vermogen geeft.
de benzine/ lucht verhouding is nogal delicaat bij een nx650, dus die eerst goed maken
 
Ik zal hem iedere keer een half slagje rijker zetten en kijken wat er gebeurd. Volgens mij moet hij anderhalve slag uit vanaf compleet dicht. Daar kan ik bij montage nog wel eens minder scherp op zijn geweest.
 
Ja ja, klaag maar raak voor een knaak. Ik ben amateur prutser, geen professioneel prutser. *O*


Grom, weer dat $#@/:* ding uit elkaar slopen. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan