• Beste Bezoeker,

MF heeft een update gehad. Kijk hier voor meer informatie.

MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

• Tuulk

Stemmen: 28 77,8%
  • Nope!

Stemmen: 2 5,6%
  • Enkel z'n eigen

Stemmen: 6 16,7%

• Total voters
    36

flowiej

Rookie
29 mei 2018
7
4
29
Mooi ritje of noodzaak?

Weinig / geen doorrijders hier :N
Wachten weer tot het zonnetje gaat schijnen en de pekel opgerot is ;)

Mooi ritje :) Als er gestrooid wordt dan rij ik ook niet maar een beetje regen kon me niet thuis houden. Viel alles mee met een graad of 7-8.

• Like
Waarderingen: Plexat

Lankho09

MF veteraan
27 mrt 2008
27.187
611
Almere
Was redelijk weer geloof ik wel. Geen doorrijder, niet meer... (eerder een nooit-rijder).

14 km wandelen, dan was ik liever vrijgezel. :N

Die van mij mag best 14 km wandelen, stuur me maar de google maps locatie, dan rij ik er wel achteraan.

• Like

Utrechtterror

MF veteraan
20 jul 2008
14.728
71
En weer terug! :W

Voor iedereen hier de allerbeste wensen en dat het maar een mooi motorjaar mag worden. De tickets voor de motorbeurs heb ik al binnen! *D
Ben benieuwd. Veel grote merken laten 't dit jaar afweten. Vorig jaar begon het al bij Honda en Triumph, maar die trend zet zich voort. Een stand is te duur en het verspreiden over andere evenementen (dealer rijdagen) is rendabeler..

• Like

DetoX

MF veteraan
29 sep 2007
16.994
424
Amersfoort
Ik heb de Domi weer gereanimeerd middels een carburateur revisie. Hij slaat alleen af en toe een klap over en slaat dan af. Wat is logisch Zot, de CDI?
Op toeren merk je er niet veel van en het lijkt er op dat hij vol vermogen geeft.

• Like

ToSiE

MF veteraan
7 aug 2008
13.533
313
Ik zou eerst die nieuwe cdi er eens inhangen als die er is. 1 voor 1 dingen uitsluiten. ;)

Succes!

• Like

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
36.145
1.168
www.snelmotoren.nl
Ik heb de Domi weer gereanimeerd middels een carburateur revisie. Hij slaat alleen af en toe een klap over en slaat dan af. Wat is logisch Zot, de CDI?
Op toeren merk je er niet veel van en het lijkt er op dat hij vol vermogen geeft.
de benzine/ lucht verhouding is nogal delicaat bij een nx650, dus die eerst goed maken

• Like

DetoX

MF veteraan
29 sep 2007
16.994
424
Amersfoort
Ik zal hem iedere keer een half slagje rijker zetten en kijken wat er gebeurd. Volgens mij moet hij anderhalve slag uit vanaf compleet dicht. Daar kan ik bij montage nog wel eens minder scherp op zijn geweest.

• Like

DetoX

MF veteraan
29 sep 2007
16.994
424
Amersfoort
Ja ja, klaag maar raak voor een knaak. Ik ben amateur prutser, geen professioneel prutser. *O*

Grom, weer dat $#@/:* ding uit elkaar slopen. B|

• Like