MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Waarom doe je dat?

Basecamp. Dat heb ik niet gemist, wat een hoerenprogramma. B|

Probeer een stukje lekdijk van nog geen 14 km uit te laten rekenen, maakt het kutding er een route vanaf Utrecht binnendoor langs Mijdrecht - Schiphol - Den Haag van. 194 km. Tuurlijk, er zal een waypoint verkeerd gestaan hebben of een wegafsluiting zijn geweest, maar dan nog, kom op...er moet een makkelijkere manier zijn dan 180km omrijden.

Leek nog een best vermakelijke route, alleen effe teveel van het goede. :')
dat krijg je als je
1 off road snelheid op 300km/u
2 snelweg op 5km/u
3 kleine hoerige kutweggetjes op 200km/u
4 veerponten op joepie
5 alle andere shit op 10km/u zet

O-)

slippers.jpg


hier was ik die instellingen vergeten en was ff een rondje op mijn slippers
 
Slippers en motorpak, prima combi :)



Waarom doe je dat?

Basecamp. Dat heb ik niet gemist, wat een hoerenprogramma. B|

Probeer een stukje lekdijk van nog geen 14 km uit te laten rekenen, maakt het kutding er een route vanaf Utrecht binnendoor langs Mijdrecht - Schiphol - Den Haag van. 194 km. Tuurlijk, er zal een waypoint verkeerd gestaan hebben of een wegafsluiting zijn geweest, maar dan nog, kom op...er moet een makkelijkere manier zijn dan 180km omrijden.

Leek nog een best vermakelijke route, alleen effe teveel van het goede. :')
was 18 graden en dan koelt de koffie te snel af!


Als je zegt hoe je 'm wil, maak ik die route in 5 minuten ;)
 
Volg week, maar vrijdag 4 afspraken, dus halen lukt niet eens :/
Of moet het om 8 uur al doen op wo of donderdagmorgen -O-
 
Wat later open kan wel, maar blijft altijd het risico dat mensen een uur rijden en dan voor een dichte deur staan.
Kan ik dus eigenlijk niet maken.
Denk dat ik m maar laat brengen.

Wat voel ik me dan weer een klein kind als iemand zegt dat iets niet gaat lukken :') IK WIL HET NU! '(:(
 
Meh, laten brengen is dan ook weer niet helemaal dezelfde ervaring als zelf bij de dealer wegrijden toch? En dan moet de bus bij de zaak blijven staan terwijl je op de motor naar huis gaat? :?
 
neej, dan moet ik op de 1190 naar Hilversum.
Stom gewoon. Als je wat afspreekt, begin er dan op tijd aan :/
 
Ze zouden om zondagochtend gewoon 20 minuten warm-up moeten doen dan heb ik ook iets te kijken in afwachting van de race. :Z
 
Zo heb ik wel wat te kijken, maar ik weet het niet. Dit lijkt wel van een ouder model? :? Misschien meer jouw generatie. Waar is de tepel, die wijst naar d'r tenen?

:)
 
Zo heb ik wel wat te kijken, maar ik weet het niet. Dit lijkt wel van een ouder model? :? Misschien meer jouw generatie. Waar is de tepel, die wijst naar d'r tenen?

:)
je zit gewoon op meer rukmateriaal te azen
 
Zeker als het deze vormen heeft :9



Waarschuw me dan effe, ik zie het niet. Is dat dezelfde periode dat een 1190 niet meer voldoende is? :+
Nou.... ik denk dat er een fase voor die 1190 is. Shocking, maar dit heb ik al ff :')
 
:^

Al twee weken nauwelijks werk, dat is zo vermoeiend dat ik op de terugweg moet stoppen en de stoel achterover gooi, anders ga ik met 130 achterin de file. :')
 
Goed mee uitkijken ja. Dat kan je heel lelijk verrassen :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan