MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Nog een keer de samenvatting van de F1 gekeken. Wat een geweldige race :Y
 
Zeker na de afgelopen race was dit precies goed. :t

MotoGP kon ik dit keer dan niet echt meer dan een half oog voor opbrengen.
 
Mwa, MotoGP vond ik ook niet verkeerd. Kan spannender, maar ik heb ze zeker saaier gezien :Y
 
Ik heb dus in 8 minuten gefixt waar sommige een hele zondag aan stuk hebben gegooid. In plaats van voor het scherm zitten hebben wij een rondje Zwolle gereden. Was best een geinig rondje over dijkjes en door dorpjes waar ik nog nooit van gehoord had. Het is en blijft leuk om in delen van Nederland te rijden waar ik nog nooit geweest ben. De volgende keer een stukje verder richting de Holterberg.
 
Ik heb dus in 8 minuten gefixt waar sommige een hele zondag aan stuk hebben gegooid. In plaats van voor het scherm zitten hebben wij een rondje Zwolle gereden. Was best een geinig rondje over dijkjes en door dorpjes waar ik nog nooit van gehoord had. Het is en blijft leuk om in delen van Nederland te rijden waar ik nog nooit geweest ben. De volgende keer een stukje verder richting de Holterberg.
ben hele dag buiten geweest eerst terras met verjaardag van vriendin haar oma en erna water op dus helaas alles gemist om het vervolgens op radio te horen
 
Ik heb X sushi zien weggompen met lepel en vork als een ware Bokito. Zolang het maar geen vis of groente is, dan vreet hij het. _O-
 
tsjonge :')

Ik kijk ff tien minuten vrouwenvoetbal: "Heeft ruzie met de bal" "De bal doet niet wat ze wil" "Heeft ook ruzie met de bal"

Een bal aannemen :?
En het korte werk vinden ze elkaar al helemaal niet.
Gelukkig nog een half uur. Hup Holland!
 
Ik vrees dat Hansie z'n beste tijd gehad heeft, wat slecht :/


Koffie :Z :Z :Z
 
Meh. Maar dat zei ik geloof ik al een paar pagina's eerder over Teeuwen. Of m'n gevoel voor humor of Hans Teeuwen is aan slijtage onderhevig.
 
Dat kan ook ja, maar vroeger was ie grof en grappig en tegenwoordig is enkel het laatste over :/
 
Merk het al, dit gaat jullie allemaal boven de pet, maar het ging om de volgorde van grof én grappig en alleen het laatstgenoemde nog over zijn. Het was een grapje.

Nu we dat uit de weg hebben, mag er hier gerust weer verder gepost worden hoor. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan