MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Hier ook last van jeukende bultjes na afgelopen zondag..vooral op m;n onderarmen en nek.. niet zo heel veel als ik bij anderen heb gezien.. maar er is wel degelijk een connectie :X

Ik reed voornamelijk met m'n mouwen helemaal in de doorwaaistand en had m'n rits een stuk open, zodat m'n nek lekker wind ving.. maar ving blijkbaar in t bos en de stukken waar we langs reden en er veelal de waarschuwingslinten omheen zaten ook rupshaartjes op |(


ow.. voordat het helemaal te laat is.. iets lekkers met dit weer:
844164949.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier idem, vooral nek, maar ik had toch al overal jeuk dus bracht het niet echt in verband met het ritje. Hele wijk zit vol met bomen met die rupsen en ik slik medicatie met jeuk als bijwerking , dus ik kon toch al m'n lol op. :)

NIet zover dat m'n kop of nek vol zitten met bultjes of blaasjes, dus ik denk dat ik gewoon jeuk heb en jullie voor me alle rupshaartjes gevangen hebben. Bedankt daarvoor. :+

Edit: En de eerste op de oneven pagina mag wat lekkers uitzoeken toch? ;)
 
Laatst bewerkt:
:')

Denk idd dat het de rupsen waren dan ja.
Helm ventilatie boven in de helm stond ook open, dus onder het rijden de haartjes gevangen vrees ik. Niet eens op de stopplek dan.
Weer een wijze les en duurt 1 a 2 weken las ik.

Helm dan nog 's opzetten en kijken of het weer zo is _O-
 
Dus sorry, maar fijn dat jullie het ook hebben :+ hoef ik iig niet te gaan bedenken wat het dan wel zou zijn.
 
:') het ritje zondag was zo ongeveer wel het meest schokkende van het weekend.
 
oooooh, jij hebt zelfs geen ijs gehad, dus dat moet helemaal ruk geweest zijn -O-

Heb het op 1 gehouden en die was wel erg lekker :9 en vulde zat :')
 
Vandaag al een stuk minder erg :)

Wel extra koffie nodig :Z
 
Prima dagje zo.
Afgesloten met een biertje en F1 :z

Wat jullie dan weer niet wisten (en ik ook niet), het was zondag nationale toplessdag 😂

Was wel warm trouwens. Blij dat ik pas aan het eind ben aangehaakt, want het was écht niet mijn temperatuur zondag.
Wel leuk om weer even wat gezichten te zien 😘
 
Laatst bewerkt:
A dirty mind is a joy forever! :')
Maar kunnen dus zomaar rupsen haren zijn. Je merkt het niet direct, maar voor je er vanaf bent ben je 2 weken verder.
En waar je bultjes hebt, met plakband je huid af nemen, de brandhaartjes van de rupsen blijven daar aan plakken en dan is dat iig weg.

1405053



Het schijnt hysterisch te zijn: Privacy settings

Ik loop hier dagelijks met de honden in het bos waar ze ook zijn gezien door anderen. Heb ook jeukbulten waarvan ik nou niet weet of het muggenbeten of eikelagressieflupshaartjesbrandplekken zijn.
 
Bekijk bijlage 1405053


Het schijnt hysterisch te zijn: Privacy settings

Ik loop hier dagelijks met de honden in het bos waar ze ook zijn gezien door anderen. Heb ook jeukbulten waarvan ik nou niet weet of het muggenbeten of eikelagressieflupshaartjesbrandplekken zijn.
Mooie selfie _O- :')

Ondertussen ben ik al twee dagen met kledingrollers in de weer, je word creatief om iets er tegen te doen. Pest pokke troep is t...

Haja en ik heb weinig topless gezien zondag, misschien volgend jaar gaan flyeren enzo O-)8-)
 
Ben er wel blij mee, als ie die R1 nog had gehad, zou er dan nog een bospaadje in de routes zitten? :+
Dan was het alleen nog maar strak asfalt, zonder drempels en zoveel mogelijk snelle bochten. Met andere woorden, tijdens een rit weer 10x een klaverblad meepakken.:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan