MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Eind juli 9 dagen een leuke reis op papier gezet, voor wie het leuk vindt om mee te kijken (even klik voor grote(re) resolutie):

WQVYG5R.jpg


Rechtstreeks naar Neuenberg am Rhein, om daar via Basel binnendoor door de Alpen te gaan naar het Gardameer. Daar 'n dagje rukken aan het water tot je een ons weegt, om binnendoor via een kopje vd Dolomieten huiswaarts te keren via 1 dagje eifel. Reden hiervan is dat de Ring pas om 1700u open gaat :+

Dus omdat de ring pas om 17:00 open gaat ga je maar eerst 8 dagen n beetje sturen? 🤔
Ja niks mis mee, n goede reden :]
 
.... Stiefvader heeft een gare transalp die ik misschien kan gebruiken, maar dan eerst eens kijken wat er nog nodig is om dat ding weer aan de gang te krijgen en dan een stukje rijden... :)
Een Transalp krijg je aan het rijden met een hamer en een schroevendraaier, die dingen doen het altijd. Als hij lang stil heeft gestaan wel eerst de tank spoelen en het vlotterhuis ff schoonmaken.
 
F1 Quali was weer de moeite waard :Y

Kan haast niet anders dan een leuke race worden morgen.

Ik vind dat er wel weer 's een renaultje mag ploffen 😆 😇
 
BBQ net aan de kant, dus ik ga nu kijken met iets vertraging 8-)
 
Was iig het kijken wel waard voor de huidige F1, dus hoop dat je al kunt kijken :)
 
neh, eerste 65 zat ook zat in wat interessant was in mijn ogen.
Het zijn helaas geen Moto3 races :N
 
Koffie gaat me niet redden vandaag, sjezus wat ben ik gaar. :/

Heb je nou al een 1290 besteld X? Een ijs ritje rijden kan natuurlijk niet op een oude afgetrapte 1190, je moet dan wel een beetje netjes voor de dag komen. :+
 
Koffie tekort is aanleiding geweest voor veel ellende. Ik heb begrepen dat Adolf H. te B. ook een keertje zonder koffie de dag moest starten. Dat is Europa niet ongemerkt voorbij gegaan........

X, als ik dat zo lees moet je toch ff de telefoon pakken en voor vrijdag avond een proefrondje gaan regelen. Je kan het dan loslaten of doorzetten. Wij hebben er allemaal last van van jouw getwijfel. Het is dus beter voor ons allemaal als je eens je vrouwelijke hormonen uitschakelt en knopen hakt. :/

Koffie iemand? :+
 
doe maar een dubbele nog en dan moek eerst ff wat gaan naaien :/
 
Enjoy the silence. *O*

Over het jaar gezien moet je niet zaniken, dus komt vanzelf goed. Ik ga mijn laptop maar eens dichtklappen en een voordeur schuren en lakken. Alsof ik het makkelijk heb!
 
Laatst bewerkt:
Met de juiste gereedschappen hoeft t geen moeilijke klus te zijn Detox ;)

N nieuwe motor is toch lastiger.

Anyhoe, mn vaste motoradresje heeft geen motor meer :')
Dus nu zit ik n beetje te kijken naar huren, iemand ervaring ermee?
Ik heb zelf in t verleden al eens n GSR gehuurd via mvm in soesterberg.
Motoshare klinkt ook wel als n mooi concept. Mja zoveel keuze...
 
Met de juiste gereedschappen hoeft t geen moeilijke klus te zijn Detox ;)

N nieuwe motor is toch lastiger.

Anyhoe, mn vaste motoradresje heeft geen motor meer :')
Dus nu zit ik n beetje te kijken naar huren, iemand ervaring ermee?
Ik heb zelf in t verleden al eens n GSR gehuurd via mvm in soesterberg.
Motoshare klinkt ook wel als n mooi concept. Mja zoveel keuze...

Als je toch al niet veel rijdt (en zeker de eerste jaren herinner ik me geloof ik dat je er wat onzeker mee was) waarom dan niet een oud barrel in de tuin zetten?
Bedoel, dan pak je wat makkelijker de motor en als het ding een keer het asfalt raakt op manieren waar het niet voor bedoeld is, dan is er nog geen man overboord. Op een huurmotor zou het eigen risico in m'n achterhoofd blijven zitten. Dan rij je vervolgens weer niet lekker. Dan is rijden weer niet leuk. Etc.

Dit kreng ziet er nog best fris uit en is 400,- ... Hoe vaak huur je daar een motor van?

$_86.JPG





Shit, op vakantie bleef ik denken aan het eigen risico van de huurauto, en dat was afgekocht. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan