MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Misschien daar maar eens een meeting houden met heel MF :+
 
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
-
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!
 
Je kan toch niet rustig gaan slapen als je even daarvoor n touw op die wijze over de weg hebt gehangen? Of je bent echt niet lekker in je bovenkamer. Maar op deze manier gooien ze hun eigen ramen in. Gelukkig niks ernstigs gebeurd.
poging tot doodslag gewoon, hoop dat ze dader vinden
 
2019-06-02 12.01.11.jpg
2019-06-02 11.38.47.jpg
2019-06-02 11.44.19.jpg
2019-06-02 12.00.55.jpg
2019-06-02 11.34.48.jpg
 
dat was het rustige uurtje. De rest geen beeldmateriaal ivm
 
Laatst bewerkt:
je mag hopen dat je dat touw onder je kuip tegen je voorvork krijgt. Als het touw er overheen schiet komt het op keel hoogte via je ruit. Hopelijk kunnen je spiegels dan nog een soort van buffer voor je zijn...
Die paal rechts gaat om en hopelijk komt het touw dan los. Anders krijg je die paal via je stuur tegen de zijkant van je motor geknikkerd. In alle denkbare situaties een heel slecht verhaal.....
Door zo’n touw maak je geen onderschied meer in motorrijders. Ook degenen die zich altijd keurig aan de snelheid houden zouden hierdoor akelig kunnen vallen. Ik denk dan direct: gelijke monniken, gelijke kappen en ook geen onderscheid meer maken. Die voorzitter van die anti motor club achter de brommer binden en stukje dijk gaan rijden. Wel keurig 60. Dat dan wel....


Op die hoogte maak je denk ik geen schijn van kans dat ding onder de kuip te krijgen. En zelfs al zou het zo zijn dat je het paaltje om trekt, dan nog heeft dat al zo'n ruk aan je motor gegeven...

De dader heeft zelf het touw al geleverd, nu nog een hoge boom.
 
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1
Verzamelen rond 10:30 met koffie en een volle tank bij de Esso op de Vaartweg in Hilversum. Vertrek een minuut of 15-20 later.
Route werk ik nog aan en post ik tegen die tijd ook hier.

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
-
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!
 
Eind juli 9 dagen een leuke reis op papier gezet, voor wie het leuk vindt om mee te kijken (even klik voor grote(re) resolutie):

WQVYG5R.jpg


Rechtstreeks naar Neuenberg am Rhein, om daar via Basel binnendoor door de Alpen te gaan naar het Gardameer. Daar 'n dagje rukken aan het water tot je een ons weegt, om binnendoor via een kopje vd Dolomieten huiswaarts te keren via 1 dagje eifel. Reden hiervan is dat de Ring pas om 1700u open gaat :+
 
Klinkt als een mooie route. :Y

Misschien rijd ik ook wel een stukje mee met de Ijs-coupe-tour, even afhankelijk van of ik voor die tijd weer een stukje op straat gereden heb. :)
 
Klinkt als een mooie route. :Y

Misschien rijd ik ook wel een stukje mee met de Ijs-coupe-tour, even afhankelijk van of ik voor die tijd weer een stukje op straat gereden heb. :)
Rustig ritje gaat het worden, dus daar hoef je t niet voor te laten.





@ Jaappie: Klinkt goed, maar zo van t plaatje is wel lastig te zien wat je exact gaat sturen :Y
 
Dat is alvast veelbelovend, maar het is meer dat ik de afgelopen 3 jaar ook daadwerkelijk de motor maar 3 keer op het circuit gereden heb, laat staan dat je er na 5 jaar niet op de obw ineens verkeer aan toevoegt. Stiefvader heeft een gare transalp die ik misschien kan gebruiken, maar dan eerst eens kijken wat er nog nodig is om dat ding weer aan de gang te krijgen en dan een stukje rijden... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan