MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Unsafe release'(


Desondanks zo gereden:t
Dat was erg jammer ja. Vooral leuk als je één vd eerste pitboxen hebt.


Vettel vorig jaar achter een kapot stuk Franse-troep: Kon niet inhalen
Niet vreemd dat Max geen kans kreeg, toch een leuke poging :)

Wat mij betreft, ondanks de history, afschaffen deze baan :W
 
Laatst bewerkt:
Misschien maar terug naar de V8, dan hoor je ze in ieder geval nog achter je rijden in de pits.

Monaco: blijven. Denk dat we de historie ook wel moeten koesteren, het wordt allemaal al zo in 't nauw gedrukt. Straks rijden we alleen nog maar op van die pauperbanen als in Frankrijk. Ik kijk in ieder geval weer uit naar de race in Canada, vind de 'niet-stratencircuits' toch vaak leuker om naar te kijken. Met uitzondering van de Franse. Daar wordt alleen de wegenbouw sector rijk van :')

9965177f9d82dc50df84ce0877eb97fb.jpg
 
Monaco houden, Zandvoort annuleren. Als we dan toch één race in het seizoen hebben waar inhalen gewoon onmogelijk is, dan deze.

Montreal is toch deels ook straten-circuit? :)

De Franse GP is net als zoveel producten uit Frankrijk, een tikje teleurstellend. Zo liever terug naar Magny-Cours, het schijnt ook een waardeloze baan te zijn, maar zo herinner ik het me helemaal niet? :?
 
nog 8 dagen, dan richting Cap'D agde

Gelukkig wordt de temperatuur weer iets hoger de komende dagen, anders was het een behoorlijk Spartaanse vakantie geworden.
Het is daar niet veel warmer dan hier momenteel en hier ga je ook niet in je blote reet lopen _O-

O ja, en ik las iets over je haar. Niets opgevallen. Die snor daarentegen wel. Goeie snor 👍
 
PAS OP dat er niet stiekem een vent achter de muur zit!!!!!!

:X
 
Als je gewoon goede zin hebt en er niet te veel bij nadenkt, zou je het dan voelen?

mja, ik ga echt niet verder dan 3 km fietsen :')

Dat probleem is geloof ik al opgelost, je hoeft er niet naartoe te fietsen. Of met een taxi, scooter, vliegtuig, helikopter, trein of lopend. Of had je je al ingeschreven? :+

 
Als je gewoon goede zin hebt en er niet te veel bij nadenkt, zou je het dan voelen?
Geen idee van, maar ik kan me voorstellen dat het even door je hoofd spookt :+


@ CPZ: Ik zit er niet bij, dus ik kijk wel thuis :')
 
Inmiddels is het in Zuid Frankrijk gewoon goed warm.

Ijscorit...andere verplichtingen (TT-gerelateerd).
Overigens hard toe aan vakantie... of gewoon een tijd onzinnige dingen doen.
Werkt ook prima.
 
Wat voor onzinnigs heb je in gedachten? Gooi 't in de groep!
 
Maar stap je dan achteruit of ben je het met Lankho eens? :')
 
Mogguh,

Nee, dan is wel wel gedaan met de zin denk ik. :/

Maar eens uitvogelen wat ik vandaag zal doen, eerst nog maar een bakkie. :)
 
Wachten op een pakketje, al twee weken. Eindelijk is er vooruitgang op de track&trace pagina.

The parcel is expected to be delivered during the day.


Ah, fijn. Ik was al bang dat het 's nachts zou zijn. Hele dag huisarrest, bedankt GLS. Zet er dan een tijdsbracket bij. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan