MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
ik wil warmte, zomer, terrasjes, vakantie, bbq, rokjes, buitensex enzo
 
Mijn bijdrage aan het milieu is weer geleverd
 
Laatst bewerkt:
Millieuzone?
Flink bedrag ook meteen, maar dat zijn we gewend hier :X
 
Utrecht stad waar je met oudere bus niet mag komen :/

Meteen ook dik 100 euro... alsof de lucht anders wel buiten die zones blijft :')
 
Utrecht stad waar je met oudere bus niet mag komen :/

Meteen ook dik 100 euro... alsof de lucht anders wel buiten die zones blijft :')

Werkt de controle apparatuur op diesels in Utrecht nog steeds op een diesel aggregaat?8)7

Als ik met de kraan de stad in moet dan moeten ze op de zaak een dag vergunning kopen en mag je wel de milieu zone in, alsof de uitstoot van de kraan dan ineens anders is.8)7B|
 
Werkt de controle apparatuur op diesels in Utrecht nog steeds op een diesel aggregaat?8)7

Als ik met de kraan de stad in moet dan moeten ze op de zaak een dag vergunning kopen en mag je wel de milieu zone in, alsof de uitstoot van de kraan dan ineens anders is.8)7B|
Psssst, met groene handelaars platen langs de flitsers
 
Ik heb wel vaker auto's met tape op de plaat in de stad zien rijden. :')

Waar ik mij -als benzinerijder- aan erger is het ontmoedigingsbeleid van onze linkse raad. Het is met geen pen te beschrijven hoe het voelt om de stad in en uit te komen. Je hebt snel genoeg door dat de cyclussen zo afgesteld staan dat sommige verkeerslichten om de beurt doelloos op rood staan. Zijn ze wel groen, is het regelmatig dat er 2/3 auto's door mogen.

Ik compenseer het door met zuinig rijden nog steeds 1 liter benzine te verstoken op 12km.

Het zal ze leren.
 
Milieu zone gedoe is handel met als bij effect dat de lucht iets minder troebel is........ maar vooral handel. :/

Ik werd er vorig jaar in Duitsland op aangesproken dat ik geen sticker op mijn auto had. Ding was een half jaar oud en voldoet aan de meest recente normen, maar toch moet je effe een sticker halen en aftikken. (Stelletje Nazi's kunnen mijn rug op)
Is je auto te oud, al is het ding nog zo goed, je mag naar de handel voor een nieuwe. Dus de autoboeren ook weer blij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan