MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

heb de stickers binnen!! *O*
er is echter één probleem-O-
ik had volgens de info o.a. de langwerpige sticker besteld, maar vond i.p. daarvan twee stickers voor op de (motor)kentekenplaat in de envelop :?
misschien iets mis gegaan bij het vullen van de envelop, of heb ik nu iemand anders zn bestelling? :?

Gr.
Lonewulf
 
Ik zal even kijken hoe en wat.

De lange stickers zijn echter op en ik heb iemand daarom ook gedeeltelijk terugbetaald. Moet die zsm weer opnieuw bestellen.
 
oma ??

Anyway, gister bij opriumen mail twee bestelling-mails gevonden. ik vroeg me al af waar die gebleven waren.
Alsnog betaald.

Excuses voor de Vertraging.
 
Stickers Binnen.
Dank !

enne: ik zie tegenwoordig zo weinig bestickerde motoren.. Tijd voor een PR-offensiefje ?
 
Op mijn motor zit de sticker nog, maar ik heb wel een ander koekblik dus ik wil er graag eentje voor de auto bestellen... Maar op blz 1 is de link naar het bestelformulier weg?
 
Moet ook weer wat stickers hebben, maar krijg steeds een fout melding op bij plaatsing in 'de Shop'

Wil je een PBtje hebben @Dude?
 
Ik was wat laat met betalen (vergeten ;( ) maar zojuist betaald dus hopelijk komen ze er nog aan
 
Berichtje gestuurd op de webshop enkele dagen geleden.. ik hoop dat de juiste persoon het heeft ontvangen :) Was een vraag of de langwerpige stickers al terug beschikbaar zijn :+
 
Nee dat zijn ze nog niet :(

Hoop ze in deze vakantietijd nog te regelen.

Aan de perso(o)n(en) die autostickers hebben besteld, zou je dat opnieuw willen doen?
Een of twee bestellingen kon ik niet goed verwerken ;(
 
Ik heb een tijd terug ook stickers besteld, alleen nog geen betaalinfo ontvangen. Zal vast nog een keer komen en anders bestel ik het tzt nog wel een keer.
 
Een paar weken geleden ook stickers besteld en late betaald. Daarna niets meer gehoord. Weet niet waar ik dat moet aangeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan