MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Behalve de alom bekende kentekenplaatstickers, zijn er nu ook weer de langwerpige Motor-Forum stickers.

Let op: het is nog steeds onduidelijk of de het wettelijk gezien toegestaan is om de kentekenplaatsticker op je kentekenplaat te plakken. Het kan dus voorkomen dat een politie agent je vraagt om de sticker van je plaat te halen of er zelfs een boete voor geeft. Deze boete is echter met succes aangevochten door o.a. Boekel(tje) (zie Boekel(tje) in "Motor-Forum Boetepot 2007").
Update 24-10-18: FastFriend geeft aan dat het sinds 2017 niet meer mag.

En hoewel we natuurlijk allemaal fanatieke motorrijders zijn, rijden we soms toch noodgedwongen in een koekblik (ook wel auto genoemd). Om nu te laten zien aan die motorrijder die je net voorbij liet dat het geen toeval is dat je zojuist zo netjes aan de kant ging, is er nu ook de MF-autosticker. Dan kun je zelfs wanneer je je onverhoopt een keer op vier wielen voortbeweegt, laten zien dat je motorrijdend Nederland en België een warm hart toedraagt. *D

Even een kort overzicht van wat we nu allemaal in de aanbieding hebben.

MF kentekenplaat stickers

full


Dit geeft dus dit resultaat (sticker op deze foto is een klein beetje anders):
full


Alleen het ronde hoekje aan de rechterzijde moet je er zelf afsnijden. Dit was echter bij de oude ook het geval.

De prijzen:

1 sticker -----> € 1,50
2 stickers ----> € 3,00
3 stickers ----> € 4,00
4 stickers ----> € 5,00
5 stickers ----> € 6,00
10 stickers ---> € 10,00

MF langwerpige stickers

Deze (transfer)stickers hebben in metallic grijs de letters www.motor-forum.nl op een transparante achtergrond. De letters liggen dus los op het transfer-velletje, die gooi je weg zodat alleen de letters overblijven. De grootte van de sticker is 21x2cm.

Enige voorbeelden:
sticker1.jpg

sticker2.jpg

sticker3.jpg



De prijzen:

1 sticker -----> € 1,50
2 stickers ----> € 3,00
3 stickers ----> € 4,00
4 stickers ----> € 5,00
5 stickers ----> € 6,00
10 stickers ---> € 10,00

MF auto stickers

Deze sticker is bedoeld voor op de auto (hoewel jullie vast nog wel andere plaatsen kunnen verzinnen om 'm te plakken :P ). Hij is een beetje in de stijl en heeft het formaat van de ouderwetse ovale NL-stickers die vroeger verplicht waren.
Het formaat van de sticker is 12 bij 7,5 cm.

Plaatje:
full


De prijzen:

1 sticker -----> € 2,50
2 stickers ----> € 4,75
3 stickers ----> € 6,75
4 stickers ----> € 8,50
5 stickers ----> € 10,00
10 stickers ---> € 15,00

Ze zijn wat duurder dan de andere stickers, helaas. '( Dit komt door het grotere formaat, ander soort drukwerk en de kleinere oplage.

Bestellen

Om te bestellen, klik: https://www.motor-forum.nl/shop


Graag maar één artikel per bestelling invullen. Als je meerdere soorten stickers wilt bestellen, dan graag meerdere keren het formulier invullen.



Zodra ik het mailtje ontvangen heb, krijg je van mij een mailtje terug met daarin het te betalen bedrag, je reserveringsnummer en een rekeningnummer waarnaartoe je het geld over kunt maken.

Zorg ervoor dat in de betaling je nickname en reserveringsnummer vermeld zijn.

Zodra ik het geld ontvangen heb, stuur ik dan de stickers naar je toe.

Ik verwerk de bestellingen en betalingen normaliter op maandagavond.
Afhankelijk van wanneer je bestelt, kan het soms een aantal dagen duren voor je reactie krijgt of voordat je betaling verwerkt is. Houdt hier bij ook rekening met het feit dat banken het geld soms wel tot vier werk(!)dagen vasthouden.

Een voorbeeld voor hoe een standaard bestelling loopt:
- Je besteld 2 stickers op woensdag 2 maart
- Normaal gesproken behandel ik elke maandag de nieuwe bestellingen (en betalingen) dus op 7 maart moet je een bevestigingmail ontvangen met betaalgegevens.
- Als je binnen een week betaalt dan gelden de volgende stappen:
- Op maandag 14 maart behandel ik wederom nieuwe bestellingen en betalingen. Als je betaald hebt dan krijg je snel je stickers.
- Op dinsdag 15 maart gaan de stickers van mensen die betaald hebben op de bus. Woensdag 16 of donderdag 17 maart moet je je stickers in huis hebben.


In het ergste geval (als je op dinsdag bestelt) kan het dus tot wel 16 dagen duren voordat je je stickers binnen hebt, hou daar rekening mee!

Duurt het erg lang (als in: meer dan een week), stuur dan voor de zekerheid een tweede mailtje (ik raak ook wel eens wat kwijt O-) ).


Als je de sticker inmiddels op je kentekenplaat geplakt hebt wil je natuurlijk wel weten of anderen je al gespot hebben! Kijk daarom regelmatig in het MF-er gespot topic!



Wil je donateur worden?
Klik dan hier
 
Laatst bewerkt:
Jaaah, gisteren eindelijk binnen! Binnenkort weer te spotten! :Y

Greetz, kowalski.
 
Ja hoor mijn vrouw heeft een nieuwe brommert en ik geen stikkers meer!! :(

Formuliertje is onderweg!! *O*
 
Zojuist 2 kentekenplaat-stickerts besteld. Mijn voornaam was alleen te kort voor het formulier. :/ Van Ad maar Adriaan gemaakt.

Zit nu regelmatig met de brommert op de weg. Eens ff zien of ik ook nog anderen kan spotten!
 
Heb je geld ontvangen van mij? Heb het er een aantal dagen geleden op gestort. Ben benieuwd wanneer ik ze krijg:$
 
Heb je geld ontvangen van mij? Heb het er een aantal dagen geleden op gestort. Ben benieuwd wanneer ik ze krijg:$

Geduld, geduld :) *O*

Ik verwerk de bestellingen en betalingen normaliter op maandagavond. Afhankelijk van wanneer je bestelt, kan het soms een aantal dagen duren voor je reactie krijgt of voordat je betaling verwerkt is. Houdt hier bij ook rekening met het feit dat banken het geld soms wel tot vier werk(!)dagen vasthouden. Duurt het erg lang (als in: meer dan een week), stuur dan voor de zekerheid een tweede mailtje (ik raak ook wel eens wat kwijt O-) ).
 
Geduld, geduld :) *O*

Ja je hebt gelijk, maar wil ze zo graag plakken en de weg op. Heb een weddenschap met een maat, ik ga niet eerder rijden voordat ik de stickers heb. Beetje een rare weddenschap maarja. Weddenschap voor een volle thank:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan