MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Oer Motor Oost gesproken.. was al geen groot fan, maar wat een ontzettend lelijke fabriekshal zeg :/

Geen fan ?
Dat hoeft natuurlijk niet maar heeft dat een reden ?
Vind het altijd wel aardige gasten.

Hun pand zit nu denk ik op een betere locatie, binnen ziet het er wel prima uit...

( nee, heb geen aandelen, contracten of verplichtingen bij motor Oost :) )
 
Beetje groot en veel...maar ik had ook niets nodig. Ben al voorzien en er komt niks anders......:+

En voor de rest weinig ervaring, behalve proefrit op een vfr, wel vriendelijk. Maar iedereen is supervriendelijk als ze iets willen verkopen, je komt er pas achter als je vragen hebt als het geld gaat kosten...garantie etc....

Ik heb mijn eigen adressen en ben tot op heden tevreden.
 
Is motor oost verhuisd van Rijssen naar Enter? Oh ff niet goed gelezen... Ja dus... keer maar rondkijken daar.

Gisteren klein rondje gedaan met m'n oudste... aankomende week late ploeg dus geen tijd savonds.
@swetty ik rij ook het liefst in Dld.


Trouwens aan iedereen:
Mooie routes maak je in een paar seconden met Kurviger - Jouw Motor-Routeplanner zolang en zo bochtig als je wilt.
 

Bijlagen

  • PhotoGrid_1556898016195.jpg
    PhotoGrid_1556898016195.jpg
    338,5 KB · Weergaven: 4
Geen fan ?
Dat hoeft natuurlijk niet maar heeft dat een reden ?
Vind het altijd wel aardige gasten.

Hun pand zit nu denk ik op een betere locatie, binnen ziet het er wel prima uit...

( nee, heb geen aandelen, contracten of verplichtingen bij motor Oost :) )
Locatie is goed, al moet je het wel weten te vinden zo achterop het industrieterrein. Vind het een erg hoge hal die erg vol staat. En ze mogen wat eerder vragen of ze kunnen helpen en niet als je de zaak verlaat na 20 minuten ofzo...
 
Locatie is goed, al moet je het wel weten te vinden zo achterop het industrieterrein. Vind het een erg hoge hal die erg vol staat. En ze mogen wat eerder vragen of ze kunnen helpen en niet als je de zaak verlaat na 20 minuten ofzo...
Mja, aan de andere kant, als ze meteen in je nek hijgen of ze je kunnen helpen is het ook niet goed :P

Ligt er ook aan hoe rondloopt denk ik, als je alleen wat aan het rondneuzen bent zullen ze minder snel naar je toe komen dan wanneer je gericht ergens naar aan het kijken bent. En om hulp vragen is echt niet eng hoor O-)
 
Gisteren ook ruim 2 uur bezig geweest bij Ten Kate met @Gewoon Dennis, ook pas op het einde iemand erbij gehaald en toch allebei met een nieuw pak naar huis gegaan, lekker hoor, 20% korting :P
 
is dus voor iedereen verschillend...

Doorgaans slaag ik bij Termaat in Nijmegen, genoeg keuze (en daar heb je een verkoper bij nodig, anders loop ik als een kip zonder kop rond) en prima service.

En bij die megastores denk ik: wat doe ik hier eigenlijk, mediamarkt etc.
 
Gisteren ook ruim 2 uur bezig geweest bij Ten Kate met @Gewoon Dennis, ook pas op het einde iemand erbij gehaald en toch allebei met een nieuw pak naar huis gegaan, lekker hoor, 20% korting :P
Ik heb idd juist als ze meteen “kan ik je helpen?” En daarna “lukt het” heel gauw de neiging om ergens anders heen te gaan :W als ik je nodig heb vraag ik je wel :+
Anyhow, dat zit bij TK wel goed, en we zijn beide geslaagd *O*
 

Bijlagen

  • 319B0411-4FD5-4845-8958-05E1FEC7A23E.jpeg
    319B0411-4FD5-4845-8958-05E1FEC7A23E.jpeg
    78,1 KB · Weergaven: 9
Mja, aan de andere kant, als ze meteen in je nek hijgen of ze je kunnen helpen is het ook niet goed :P

Ligt er ook aan hoe rondloopt denk ik, als je alleen wat aan het rondneuzen bent zullen ze minder snel naar je toe komen dan wanneer je gericht ergens naar aan het kijken bent. En om hulp vragen is echt niet eng hoor O-)
Niet eng :? Maar euh, als ik een paar motoren van de standaard haal, erop ga zitten enzovoort.. zou ik als verkoper toch maar eens informeren...
 
Gisteren ook ruim 2 uur bezig geweest bij Ten Kate met @Gewoon Dennis, ook pas op het einde iemand erbij gehaald en toch allebei met een nieuw pak naar huis gegaan, lekker hoor, 20% korting :P
Was gezellig in het pashokje zeker? Bij TK komen ze vaak even vragen of ze kunnen helpen en als je dan nee zegt is het het ook prima toch?
Ik heb idd juist als ze meteen “kan ik je helpen?” En daarna “lukt het” heel gauw de neiging om ergens anders heen te gaan :W als ik je nodig heb vraag ik je wel :+
Anyhow, dat zit bij TK wel goed, en we zijn beide geslaagd *O*
Na de eerste nee moet het ook wel genoeg zijn.
 
Zowww... de Mrs gaat het ook weer proberen *O*Althans een soort van... de Vision 11, jawel honderd en tien hele cc's wordt ingeruild voor een iets volwassener scooter:

Honda_MY18_Forza_300_9.jpg
 
Zowww... de Mrs gaat het ook weer proberen *O*Althans een soort van... de Vision 11, jawel honderd en tien hele cc's wordt ingeruild voor een iets volwassener scooter:

Honda_MY18_Forza_300_9.jpg
Ziet er in ieder geval beter uit dan je BMW O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Manz
Even wezen kijken bij motor oost.
Die grote hal lijkt haast te klein met al die motoren.... d'r staat genoeg iig.

Succes Mrs. JPD.
 

Bijlagen

  • 20190509_135311.jpg
    20190509_135311.jpg
    203,5 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan Onderaan