MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Je hebt bij optimates/ctek een aansluitkabel erbij; eenmaal gemonteerd dan is het ff inpluggen toch...:?

Ik gebruik dezelfde aansluiting voor de navi....

Kreeg ook via Garmin express dat er een nieuwe update was...zal hem straks ff laten ‘lopen’. Voor de motorfiets heb ik een TT550 gekocht en die doet het een stuk gemakkelijker.....ff via de WiFi.

Motorfiets staat klaar dus laat het mooie weer komen....:]
TomTom is Garmin op een aantal punten voorbij. Misschien wel op alle, maar zo lang de F800GSA er is blijft de BMW Motorrad Navigator Adventure *D
 
TomTom is Garmin op een aantal punten voorbij. Misschien wel op alle, maar zo lang de F800GSA er is blijft de BMW Motorrad Navigator Adventure *D
Ach, ik heb ze allebei en heb bij de Garmin nooit grote problemen mee gehad...met routes af en toe een hick up maar verder altijd thuisgekomen, je moet zelf onderweg ook nadenken....

En met de TT spannende routes is super, kom je eindelijk op andere wegen dan de gebruikelijke...krijgt motorrijden weer een nieuw impulse...lol.

En toevallig met een maat van mij vanmorgen er over gehad: ook geen georganiseerde toertochten meer, behalve af en toe een avondrit van mijn eigen club.
 
Ach, ik heb ze allebei en heb bij de Garmin nooit grote problemen mee gehad...met routes af en toe een hick up maar verder altijd thuisgekomen, je moet zelf onderweg ook nadenken....

En met de TT spannende routes is super, kom je eindelijk op andere wegen dan de gebruikelijke...krijgt motorrijden weer een nieuw impulse...lol.

En toevallig met een maat van mij vanmorgen er over gehad: ook geen georganiseerde toertochten meer, behalve af en toe een avondrit van mijn eigen club.
Vooral die spannende routes inderdaad.
Garmin doet zijn werk prima en kan lezen en schrijven met Basecamp inmiddels. Voor mij is het voordeel van deze GPS die ik dat je er ook OSM kaarten in kan zetten bijvoorbeeld om te wandelen.
 
Mapsource en Basecamp ook geen problemen..ook met MyDrive geen punt. Alleen waar ik nu mee zit is dat ik geen zin heb met dat geknutsel vooraf. Nu en op mijn leeftijd: Navi opklikken, bestemming en gaan......en onderweg eigenwijs/ verplicht afwijken ivm een hap ofzo....

Teller staat dit jaar op 33 km....

En 2 keer flink moeten remmen ivm andere weggebruikers die vlak voor je de weg opdraaien, en nee ik reed niet te snel....
 
  • Leuk
Waarderingen: JPD
Nouja, je oproep staat, succes.

Ik ga morgen op pad, Koningsasserdag in Loenen en de dagen erop zie ik wel maar weinig kans dat ik op de motor ben met alle andere verkeer op de weg. Of het zou DL zijn, stuk rustiger....
 
Terug
Bovenaan Onderaan