MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Hoi ,, hoe is het hier ?

Heb een nieuwe camera, na 10 jaar werd het zo onderhand tijd , een Canon 7D mk2

ben er bij mee !! *O*

De R850R staat in de winter stalling , het ergste winter weer kon wel eens achter ons liggen als ik naar de 14 dagen voorspelling kijk.
 

Bijlagen

  • Canon 7D mk2.jpg
    Canon 7D mk2.jpg
    422,5 KB · Weergaven: 7
Prima, en in winterslaap: motoren hangen aan de optimates en aan de led aanduidingen te zien staan ze in rust....af en toe knipperen ivm test mode maw gemonitord.

Leuke camera, veel klik plezier ermee!
 
Laatst bewerkt:
Het enige motorgerelateerde dat ik heb gedaan is van het weekend de nieuwe kaart op de Garmin zetten *O* Om er daarna achter te komen dat een deze dagen de volgende update al weer komt... -O-
 
lol ,,, heb vandaag in de stalling de druppel weer aan gezet , de stalling waar ik de R850R mag ie niet permanent aan 8)7 optimate 4 ......
 
bij de K75 had je hem er zo uit ,, de F800 GS moest je ook wat los halen maar dat waren een paar schroefjes ,
 
bij de K75 had je hem er zo uit ,, de F800 GS moest je ook wat los halen maar dat waren een paar schroefjes ,
Heb bij de F800GSA een kabeltje gemonteerd zodat ik de lader zo kan inpluggen. Maar die staat dan ook hier in de garage.
 
Je hebt bij optimates/ctek een aansluitkabel erbij; eenmaal gemonteerd dan is het ff inpluggen toch...:?

Ik gebruik dezelfde aansluiting voor de navi....

Kreeg ook via Garmin express dat er een nieuwe update was...zal hem straks ff laten ‘lopen’. Voor de motorfiets heb ik een TT550 gekocht en die doet het een stuk gemakkelijker.....ff via de WiFi.

Motorfiets staat klaar dus laat het mooie weer komen....:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan