MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Ik ga in wintermode....speeltjes opgeborgen, onder de lakens en aan de optimate.....en verder fietsen.....:W
 
Hallo maus :W:W

Volgens mij waren je laatste 2 berichten ook al dat je wat vaker zou binnenvallen O-)

Maar met 1x per jaar doe je al lekker mee op het moment. :Y
 
Dat is nog geeneens het ergste, met die nieuwe software is het niet weer nodig om bij 2500 posts een nieuw topic te openen, dus ben ik nu voor eeuwig de OP aanpasser.... FML -O-
 
Dat is nog geeneens het ergste, met die nieuwe software is het niet weer nodig om bij 2500 posts een nieuw topic te openen, dus ben ik nu voor eeuwig de OP aanpasser.... FML -O-
Het hoéft niet, maar we kunnen en mogen nog steeds wel een nieuwe OP maken elke 2500 posts ;)
 
Ik denk nog veel langer.

Als ik kijk naar de leeftijd van motorrijders bijv, TMC moosrit dan zie ik weinig jeugd dat nog motorrijdt. Overgrote deel is op leeftijd incl. mezelf.....en op een paar uitzonderingen.

Kortom, je ziet op alle vlakken dat men moeite heeft om jeugd te betrekken bij clubs...laat staan vrijwilligers. En ze zijn met heel andere dingen bezig dan aan brommers sleutelen.

Weltrusten...
 
Of die jeugd zoek andere evenementen op, die traditionele motorclubjes zijn toch vaak "oude mannen clubjes" .
Ik snap wel dat de jeugd daar niet direct aansluiting bij vind.

Het aantal motorrijders blijft namelijk maar stijgen....
 
Het wordt ook steeds minder aantrekkelijk voor de “jeugd” om motor te rijden.. hoe leuk het ook misschien kan zijn om met 11kw en daarna 35kw te rijden, het lijkt me geen flikker aan en al helemáál niet tm je 24e..

Denk dat er meer mensen met hun 18e staan te trappelen om hun rbw te halen, dan met hun 24e.
 
Het wordt ook steeds minder aantrekkelijk voor de “jeugd” om motor te rijden.. hoe leuk het ook misschien kan zijn om met 11kw en daarna 35kw te rijden, het lijkt me geen flikker aan en al helemáál niet tm je 24e..

Denk dat er meer mensen met hun 18e staan te trappelen om hun rbw te halen, dan met hun 24e.
En iedere keer opnieuw af rijden ( wat nu niet meer nodig is, dacht ik ) maakte het ook al minder aantrekkelijk
 
Of die jeugd zoek andere evenementen op, die traditionele motorclubjes zijn toch vaak "oude mannen clubjes" .
Ik snap wel dat de jeugd daar niet direct aansluiting bij vind.

Het aantal motorrijders blijft namelijk maar stijgen....
:^ zie ook de lol niet zo in van met 30 man dezelfde route rijden in clubverband, maar ieder zijn ding :P
 
:^ zie ook de lol niet zo in van met 30 man dezelfde route rijden in clubverband, maar ieder zijn ding :P
Precies...max. 5 motoren maar onderweg begon het toen te klonteren....en was het niet leuk meer met inhaal akties die storend zijn.

Is ook de reden dat ik na de eerste stop mijn eigen gang ben gegaan........navi aan en spannende route opgevraagd met eigen ideeën onderweg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan