MF NachtRit 2019 21/6 22/6

Nachtelijke rite 21/22 juni


  • Totaal aantal stemmers
    33
ik ben een paar keer mee geweest met de vorige nachtritten en dat is me zeer goed bevallen.
er is een relaxte sfeer met allemaal gelijk gestemden.
ik heb ook voor deze rit op je gestemd, maar had beter even eerst kunnen lezen,
want van vrijdag op zaterdag is voor mij eigenlijk geen optie.
maar ik hou het topic in de gaten en misschien dat het toch lukt
 
Klinkt leuk! Is er iets bekend over het start en eindpunt? Of heb ik hier overheen gelezen?

Overigens staat er in de openings post een kleine typfout. Er staat dat het om de nacht van 20/21 juni gaat, maar dat valt op donderdag / vrijdag nacht.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt leuk! Is er iets bekend over het start en eindpunt? Of heb ik hier overheen gelezen?

Overigens staat er in de openings post een kleine typfout. Er staat dat het om de nacht van 20/21 juni gaat, maar dat valt op donDit is van donderdag op vrijdag nacht.

Idd datum lijkt mij ook niet juist, en ook ik heb geen startpunt gezien, en is er onderweg ook nog een mogelijkheid tot tanken, rond 225 km is ie leeg, dus zou handig zijn als er op de route nog wat brandstof te scoren is, verder lijkt het me een gaaf evenement.
 
lijkt me nog steeds leuk , al wel eerder het plan gehad om mee te gaan maar helaas nooit van gekomen . Mocht je deze datum aanpassen naar 21/22 of 22/23 juni dan zou ik wel kunnen .

Al een idee van een verzamel/vertrek punt ?

En wat al eerder werd gezegd een tussen stop met brandstof zou makkelijk zijn :Y
 
lijkt me nog steeds leuk , al wel eerder het plan gehad om mee te gaan maar helaas nooit van gekomen . Mocht je deze datum aanpassen naar 21/22 of 22/23 juni dan zou ik wel kunnen .

Al een idee van een verzamel/vertrek punt ?

En wat al eerder werd gezegd een tussen stop met brandstof zou makkelijk zijn :Y
Is dus 21/22 juni en er is zeker een tussenstop met brandstof.
Zit te denken te verzamelen bij de lucht A2
 
Ik vind het idee geweldig, maar de Lucht is toch bij Zaltbommel? Dan heb ik er al 200 km opzitten voor ik aan de tocht begin. Dat moet ik daarna ook weer terug. Is een startpunt in midden Nederland nog mogelijk, strand Horst bijvoorbeeld?
 
Vrijdag 21 juni op zaterdag 22 juni is wel een beetje ongelukkig voor werkend Nederland.
Ik zou sterk overwegen door te schuiven naar zaterdag 22 op zondag 23 juni, dan overweeg ik om mee te rijden.
 
Ik vind het idee geweldig, maar de Lucht is toch bij Zaltbommel? Dan heb ik er al 200 km opzitten voor ik aan de tocht begin. Dat moet ik daarna ook weer terug. Is een startpunt in midden Nederland nog mogelijk, strand Horst bijvoorbeeld?

Strand Horst, dan heb ik er al ~130 Km op zitten, en mensen die uit regio Sittard komen nog meer.
En dan heb je nog de route... als de route Zaltbommel > Dordrecht > Tiel > Nijmegen > Zaltbommel is of iets dergelijks dan is Strand Horst behoorlijk uit de buurt van de route.

Startpunt regio Zaltbommel (de Lucht, A2) vind ik een prima startpunt. De vraag is dan inderdaad nog, Oost of West....
 
Goed, dat is wel duidelijk. Het is dus een nachtrit voor Zuid Nederland. Even goeie vrienden. Strand Horst is voor mij ook meer dan 130 km. Maar als je iets voor heel Nederland wilt organiseren, zijn er altijd deelnemers die wat meer moeten rijden :')
 
Ik weet niet hoe je precies het rondje had voorgesteld, maar eventueel kunnen twee groepen het zelfde rondje rijden, alleen een groep start noordelijk en de andere zuidelijk. Zo hoeven mensen uit beide kanten van het land niet te lang naar het beginpunt te rijden.
 
verwachten dat er een verzamelpunt komt dat voor heel nederland dichtbij is is wel erg sneu :')
Voorheen was het startpunt altijd rond Utrecht (N`gein), dat ligt het centraalst in NL.

Men moet er overigens wel rekening mee houden dat het erg vermoeiend is om na de nachtrit nog huiswaarts te rijden.
 
Nieuwegein, Strand Horst of Zaltbommel maakt voor mij geen bal uit.
Da's het fijne als je in midden NL woont. Het is nooit ver weg.
Nadeel is dat ze vaak van die algemene ritten over de Veluwe laten rijden. Tsja, daar kom ik al veel te vaak!

Als mensen willen dan komen ze toch altijd wel.
Dat was ook bij FZ750. Moest ook in middden van het land want klacht was dat anders voor sommigen te ver :? <zeikerds>
Oke, dan starten in midden NL. Resultaat: Toen waren ze er ook niet...…….:X
Kut-smoesjes genoeg...…..Weer enkele schoonmoeders die ineens jarig bleken te zijn :r

Vorig jaar met FZ gestart in Aken. De echte diehards waren er allemaal! :]:]:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan