Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Neemt niemand hun moeder mee voor een dagje weg? Het is dat me moeder niet achterop wil!

Word wel weer eens tijd, count me in OVB

Beetje van beide, me moeder zegt dat ze het achterop niks aan vind (bij mij achterop lijkt me sterk, funfactor ligt hoog), denk dat ze het niet zo eens is met me rijstijl!
aaaaaah, geef je toch je sleuteltje een keertje af en ga weer braaf bij dr achterop net als vroeger toen ze je nog naar school bracht...............................................
zeker een leuk kado voor je moeder op moederdag.

aaaaaah, geef je toch je sleuteltje een keertje af en ga weer braaf bij dr achterop net als vroeger toen ze je nog naar school bracht...............................................
zeker een leuk kado voor je moeder op moederdag.

Dan moet ze fietsen, geen rijbewijs is niet rijden op MIJN fietsje

is er al een afspreek tijd vanaf de Andel, Gouda?

zo zo... wordt weer tijd om de OP te updaten zie ik

Ojah ik kom met minimaal 2 anderen erbij (ook MF'ers), met een beetje geluk nog wel een paar.

Ik weet niet of het hier gevraagd mag worden, maar is er ook weer een 'alternatieve' meeting i.p.v. de mac in Amersfoort?

Haha, nee...
FZR zonder kuip, alleen topkuip zit er nog op.
linker kuipdeel vloog tijdens het rijden eraf
Was gewoon afgebroken, boutjes waarmee die vastzat zaten er nog in

Dan kom ik wel met de FZR600 een hele me minder dan de helft aan vermoge, stomme 25kw