Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Hé jammer, ik moet overslaan (moederdag)
Kan de 1e zondag van mei wel, ben je om te kopen?

Dat meen je niet. Damn

Ik wilde net gaan posten dat ik meega maar lees nu dat het moederdag is.
Wie heeft die datum van mfmm verzonnen?. ... (bedenk me met dat dit vaker gebeurt is...of altijd zo is )
Baal wel met deze keuze. Nou ja a...ff goed nadenken dan...

Ach....zet me maar op de lijst van wel. Verzin wel wat...

Maak je er een moederdag uitje ervan

Moeders kan op de terug weg wel. eerst de Megameeting ik probeer er bij te zijn

Tuurlijk wel .. Ermelo is niet zo ver!
Klopt, maar heb ook nog zoiets als een vrouw die wel eens moet werken en twee kinderen die nog niet alleen thuis kunnen zijn. En meenemen is ook niet echt handig

Klopt, maar heb ook nog zoiets als een vrouw die wel eens moet werken en twee kinderen die nog niet alleen thuis kunnen zijn. En meenemen is ook niet echt handig

Oma's zijn ook moeders, en die passen (doorgaans) altijd graag op .. Toch!?

-hintje-

Ben weer van de partij. MFMM gaat voor (bijna) alles
Check, check, dubbelcheck. Neem ook Japanse vrienden uit Oita en Utsunomiya mee.

Hopelijk kan ik tegen die tijd weer motorrijden, zal dan zeker mijn best doen om langs te komen

Mfmm is altijd op de eerste of tweede zondag van mei!
De eerste valt dit jaar op bevrijdingsdag, daar heb ik (al ben ik zelf geen nederlander) teveel respect voor om zoiets op die dag te regelen.

Helaas...

Zet mij er maar bij met dochterlief achterop, zal een poster van de Kika rit op m'n
motor hangen en kijken of we weer wat leuks voor op de helm kunnen vinden

up-to-date

Motor-forum: 26 + 4 OVB
Facebook: 71 + 52 OVB

Laatst bewerkt:
Als niks me tegen zit ben ik er bij

Tegen die tijd ben ik lichamelijk weer ok hopelijk
Dus zet mij er maar bij en ik denk dat je KillDillBill er ook wel bij kan zetten desnoods onder OVB