Wees blij DAT ze waarschuwen.
Alles wat je doet is op de openbare weg en er komt steeds meer belangstelling.
Als er iemand dood gereden wordt door een wannabe die denkt dat die het kan, dan kan je heel de MFMM vergeten.
Ik word iedere keer zo moe van de discussie over de politie. Doe het dan georganiseerd op een afgesloten terrein zoals regelmatig is voorgesteld.
Voor de meeste is MFMM een ontmoeting om de gezichten bij de nicknames en Awaters te plaatsen en geen MF stunt meeting.
Dus als je jezelf gedraagt heb je ook geen last van de politie.
Verder nog veel plezier daar en hou de goede kant boven.
ohja en daarom kom ik al niet meer in Amersfoort. door het volk dat het verpest voor de rest.
Als er iemand dood gereden wordt door een wannabe die denkt dat die het kan, dan kan je heel de MFMM vergeten.
Ik word iedere keer zo moe van de discussie over de politie. Doe het dan georganiseerd op een afgesloten terrein zoals regelmatig is voorgesteld.
Voor de meeste is MFMM een ontmoeting om de gezichten bij de nicknames en Awaters te plaatsen en geen MF stunt meeting.
ohja en daarom kom ik al niet meer in Amersfoort. door het volk dat het verpest voor de rest.
dank dat jij het helemaal getypt hebt, scheelt mij een verhaal typen
Politie deed niets, stond opvallend en onopvallend zo hier en daar, geen probleem dus degenen die niet gekomen zijn omdat ze bang zijn voor de politie hebben weer een leuk evenement gemist.
Leuk weer wat bekenden ontmoet en kennis gemaakt met nicks waarvan ik bijbehorende gezicht niet kende
Nu wachten op de foto's
Het volk dat het verpest zijn de blauwe.
Er is nooit iets gebeurd.
Ben je bang dat er ooit iets zou kunnen gebeuren dan moet je niet komen.
Je moet er gewoon lol hebben. Ff spele. Ouwehoeren.
En niet meer naar teller kijken want het zou maar zijn dat je 5 km te hard rijd.
Dus mensen mogen niet eens meer een hamburgertje eten zonder overreden te worden ? Niet iedereen komt daar omdat een paar motorrijders op een forum ergens afspreken en vervolgens "stoer" willen doen. Als je je niet kan gedragen op de openbare weg moet je misschien je racelicentie halen en je roze papiertje inleveren.....Nu gaan mensen ook de heen en vooral de terug weg aso rijden.
Vooral terug weg omdat ze weer teleur gesteld zijn.
Ik heb me daar in tegen zeer netjes gedraagt met de terug weg :p
Na mijn hele kleine rookwolkje zag je dus wel gelijk paar kopjes omhoog kijken.
Die een fel helmpje op hadden.
Zelfs filmen met kleine cameratjes
Wou 1 fietser had verder iets? En zo Jah niemand verplicht je om daar te zijn.
Vind gewoon alles op eigen risico
Gelukkig alleen schijfschade en een blauw been.Was mijn eerste mfmm, vond het wel geslaagd.
Veel mooie machines gezien, alleen jammer van die Thundercat die onderuit ging op de rotonde.
Zo... ook weer thuis. Was weer leuk, goed weer, grote opkomst. Zoals het hoort.
Nu even bakkie doen, kids ophalen en even 873 foto's beoordelen en de goedgekeurde ergens online plempen.
Heb nog wat te doen dus
Schiet es op. Die van mij als eerste graag.Zo... ook weer thuis. Was weer leuk, goed weer, grote opkomst. Zoals het hoort.
Nu even bakkie doen, kids ophalen en even 873 foto's beoordelen en de goedgekeurde ergens online plempen.
Heb nog wat te doen dus
Heb nog wat te doen dus
Heb nog wat te doen dus
Als het weer een beetje mee zit komen mijn meisie en kleine mannetje
morgen ook nog ff "brommers kieken"in Veenendaal.
[afbeelding]