Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF-Megameeting 2012 1e editie 6 mei - verzamelpunt Gorinchem

Anders bij het tankstation ( Texaco geloof ik) aan de A15 bij Hardinxveld,ik ben daar ook om 09.00 moet dan toch ff wachten op iemand anders,sluit je daar ook aan rijden we het laatste stukje naar Gorinchem...
ik zal eens kijken.. ik vertrek tegen 8:45 dus ik ben rond 9:05/9:10 bij Hardinxveld. Zal wel f de Texaco oprijden om te kijken of jullie er staan

ik zal eens kijken.. ik vertrek tegen 8:45 dus ik ben rond 9:05/9:10 bij Hardinxveld. Zal wel f de Texaco oprijden om te kijken of jullie er staan

Is goed,zet mijn fiets wel voor de deur daar......kan dan niet missen

tot straks dan

ff de Quali van Estoril afkijken en dan maar eens wat uurtjes rust pakken om straks met het volle verstand op de motor te zitten

mogguh

Hier in Dordrecht is het droog volop zon en 24 graden en 7 graden oftewel koffie,peuk,motor buiten zetten ,koe aantrekken en dan

ben de eerste. moest nog tanken, dus wat vroeger weggegaan.... beetje te vroeg dus....

wij zijn ook weer thuis,de dag afgeloten bij het verzamelpunt met 3 extra rondjes haha

1e MFMM 2012 foto topic

Ergens vanaf foto 110 staat onze groep...helaas sta ik er niet bij
Mocht iemand me op foto's "tegen komen"

@Horikje: https://picasaweb.google.com/101017...ZLJ7c2BTA&feat=directlink#5739502547837175906

Laatst bewerkt:
hola

Was weer een leuke dag zo,beetje fris in de ochtend maar terug heel goed te doen.
De route naar Veenendaal was erg leuk (met dank aan de gene die de route heeft gemaakt)

Ik heb weer een hoop mooie fietsen gezien en ook altijd leuk om de gezichten te zien die bij de nicknames horen

Aan iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt BEDANKT

Grtz. Zoeffie

Was tof jongens, zowel de rit als de meeting.

Weet iemand hier trouwens hoe die man met die Indians heet? Heb wat foto's gemaakt, en hij vroeg of ik ze wilde sturen. Heb alleen zijn e-mail adres niet goed opgeslagen in mijn telefoon. Het is iets met hans.(?)@planet.nl.

Ik was trouwens dat jochie met die rood witte CBR, die als tweede in de groep reed .

Geen idee, maar heb je de vraag al in het 1e MFMM 2012 foto topic gepost?

@ALL
Als je jezelf ergens (rijdend) tegenkomt op foto's, zet hier dan ff een linkje neer. Handig zoeken voor de rest van de groep.

ZIE OP

Laatst bewerkt: