ik zal eens kijken.. ik vertrek tegen 8:45 dus ik ben rond 9:05/9:10 bij Hardinxveld. Zal wel f de Texaco oprijden om te kijken of jullie er staanAnders bij het tankstation ( Texaco geloof ik) aan de A15 bij Hardinxveld,ik ben daar ook om 09.00 moet dan toch ff wachten op iemand anders,sluit je daar ook aan rijden we het laatste stukje naar Gorinchem...
ik zal eens kijken.. ik vertrek tegen 8:45 dus ik ben rond 9:05/9:10 bij Hardinxveld. Zal wel f de Texaco oprijden om te kijken of jullie er staan
Zo dan.... fotootjes staan online.
Klik hier om de foto's te bekijken
Wil je een foto op groot formaat? Stuur dan een mailtje of een pm met daarin de bestandsnaam (of -namen) van de foto die je wilt hebben. Staat er geen bestandsnaam in, dan reageer ik nietZoekmailtjes (bijvoorbeeld "ik droeg een zwart pak en reed op een rode motor, heb je daar een foto van?") worden ook direct verwijderd.
Have fun met zoeken, het zijn er maar een stuk of 800
Geen idee, maar heb je de vraag al in het 1e MFMM 2012 foto topic gepost?Was tof jongens, zowel de rit als de meeting.
Weet iemand hier trouwens hoe die man met die Indians heet? Heb wat foto's gemaakt, en hij vroeg of ik ze wilde sturen. Heb alleen zijn e-mail adres niet goed opgeslagen in mijn telefoon. Het is iets met hans.(?)@planet.nl.
Ik was trouwens dat jochie met die rood witte CBR, die als tweede in de groep reed.
1e MFMM 2012 foto topicErgens vanaf foto 110 staat onze groep...helaas sta ik er niet bij
Mocht iemand me op foto's "tegen komen"
@Horikje: https://picasaweb.google.com/101017...ZLJ7c2BTA&feat=directlink#5739502547837175906