MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

:t kijk is aan!
ik ga woensdag avond.
wordt mooi weer voor op de camping8-)

ieder jaar weer een mooi uitje!
 
Goed bezig. Welke camping sta je?
Wij staan al een jaar of 13 op de witterzomer.
Ja t weer mogen we niet over klagen als t goed is. Goed blijven drinken🍻🍻🍺🍺
 
wij zitten op assen boys pal aan het circuit achter de stekkenwal
1405055
 
Jeetje, dat is lang geleden dat ik hier was :o Ooit bij MF aangemeld toen ik op een Honda Magna reed. Daarna een VFR 750F gekocht en even later wéér een. Toen kwam de Kawasaki ER6-N en later de ER-6F. Toen heel even niks en de motorscooter vergeten we maar gauw weer :+ Sinds 2016 een BMW F 700 GS, maar die staat nu bij de dealer, omdat de Zumo wordt overgezet op mijn nieuwe motor die volgende week wordt afgeleverd.

Toen ik in 2003 op MF kwam, ging mijn jongste zoon soms al mee achterop. Hij was toen 5. Intussen is hij dus 21 en rijdt zelf ook al vanaf zijn 18e. Manlief vindt er niks meer aan, dus ga ik volgende week met het kind naar het gebied rond de Moezel in Duitsland. Hij op zijn ER-6F (35Kw) en ik op mijn Yamaha :]
 
Jeetje, dat is lang geleden dat ik hier was :o Ooit bij MF aangemeld toen ik op een Honda Magna reed. Daarna een VFR 750F gekocht en even later wéér een. Toen kwam de Kawasaki ER6-N en later de ER-6F. Toen heel even niks en de motorscooter vergeten we maar gauw weer :+ Sinds 2016 een BMW F 700 GS, maar die staat nu bij de dealer, omdat de Zumo wordt overgezet op mijn nieuwe motor die volgende week wordt afgeleverd.

Toen ik in 2003 op MF kwam, ging mijn jongste zoon soms al mee achterop. Hij was toen 5. Intussen is hij dus 21 en rijdt zelf ook al vanaf zijn 18e. Manlief vindt er niks meer aan, dus ga ik volgende week met het kind naar het gebied rond de Moezel in Duitsland. Hij op zijn ER-6F (35Kw) en ik op mijn Yamaha :]
Veel plezier!
 
Jeetje, dat is lang geleden dat ik hier was :o Ooit bij MF aangemeld toen ik op een Honda Magna reed. Daarna een VFR 750F gekocht en even later wéér een. Toen kwam de Kawasaki ER6-N en later de ER-6F. Toen heel even niks en de motorscooter vergeten we maar gauw weer :+ Sinds 2016 een BMW F 700 GS, maar die staat nu bij de dealer, omdat de Zumo wordt overgezet op mijn nieuwe motor die volgende week wordt afgeleverd.

Toen ik in 2003 op MF kwam, ging mijn jongste zoon soms al mee achterop. Hij was toen 5. Intussen is hij dus 21 en rijdt zelf ook al vanaf zijn 18e. Manlief vindt er niks meer aan, dus ga ik volgende week met het kind naar het gebied rond de Moezel in Duitsland. Hij op zijn ER-6F (35Kw) en ik op mijn Yamaha :]
Wat voor Yamaha heb je gekocht?
 
Iemand zin om zondagochtend een ritje te maken?

Mijn motor staat bij de dealer (beurtje) en met wat ik te leen heb gekregen om thuis te komen ga ik echt geen ritje doen :-(

Anders graag.

Volgende week ga ik richting Luxemburg/Eiffel
 
Die leenfiets van Lemstra? Geniaal ding en fijn dat je hem gratis meekrijgt maar een lange rit zou ik er ook niet op doen. ;)
 
Heeft er iemand nog een leuke route Noord Holland.

Liefst met dijkwegen, zo min mogelijk snelweg en bebouwde kom.

Ben benieuwd,
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan