Tooltje??
in FireFox, -> Tools -> Options -> Use current page.... Klaar!
Dat die Tyl daar zo lang mee bezig is????
Beter dan van Zwitsal zijnHank eet 's ochtends altijd een bord vol met Choco-Bijdehandjes (of heb je de honing versie??)
Mogghuh!
Zo.. daar ben ik weer. Terug van een veels te warm verblijf op een eiland voor de afrikaanse kuat. Mochten jullie onverhoopt een nepneger op mijn ZX6R zien rijden. Schop hem er dan niet meteen vanaf. Mogelijk ben ik het namelijk.
Wat zijn de plannen overigens voor morgen en hoe staat het tegenwoordig met de "opkomst"? Ik heb morgenavond een verjaardag van de pa van V-Chickie, hopelijk lukt het om daarna nog even ergens langs te komen. Als het goed weer is, is iedereen dan op Spot3 te vinden?
Ben wel blij dat ik thuis ben, begon de 6R toch best wel te missen. Vanmiddag gelijk maar ff fijn een stukkie.
Beter dan van Zwitsal zijn
Tooltje??
in FireFox, -> Tools -> Options -> Use current page.... Klaar!
Dat die Tyl daar zo lang mee bezig is????
True. Vergeet dan alleen niet om /last erachter te zetten. Maar laar me nou lekkr.. Had ff niets te doen.
@Jetje 10/15 Cm. Hmm ben benieuwd...
oke...10/15 cm precies de grote van tyl zijn stramme kabouter in volle glorie
En nee dat heb ik niet aan der lijve ondervonden
10/15 cm precies de grote van tyl zijn stramme kabouter in volle glorie
En nee dat heb ik niet aan der lijve ondervonden
Hank eet 's ochtends altijd een bord vol met Choco-Bijdehandjes (of heb je de honing versie??)
Mogghuh!
Zo.. daar ben ik weer. Terug van een veels te warm verblijf op een eiland voor de afrikaanse kuat. Mochten jullie onverhoopt een nepneger op mijn ZX6R zien rijden. Schop hem er dan niet meteen vanaf. Mogelijk ben ik het namelijk.
Wat zijn de plannen overigens voor morgen en hoe staat het tegenwoordig met de "opkomst"? Ik heb morgenavond een verjaardag van de pa van V-Chickie, hopelijk lukt het om daarna nog even ergens langs te komen. Als het goed weer is, is iedereen dan op Spot3 te vinden?
Ben wel blij dat ik thuis ben, begon de 6R toch best wel te missen. Vanmiddag gelijk maar ff fijn een stukkie.
Hey V-Ray...welkom terug
lekker gehad ?..vast wel...
[me]ant27 heeft er weer zin in:
[/me]
Wie komen er eigenlijk allemaal ?
[me]Jethro vind het niet eerlijk@v-ray: misschien wordt het nog beter, er gaan geruchten dat telefonica(de spaanse) de KPN over wil nemen
'
'
toch bedanktAlle kleine beetjes helpen
ADDIT: V-RAY!!!!! WELKOM TERUG!!!! Of moeten we je nu V-Neger noemen?
PS: WAAR THE F*CK IS IEDEREEN