Met spoed lasser gezocht omgeving Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghetto Bassie

VTR SP-1 Dark Grey Edition
Donateur
28 okt 2008
45.787
23.094
Hoeksche Waard
Aloha,

Mijn tank lekt bij het scharnierpunt, kwaaltje van mijn type motor. Daar is toendertijd een terugroepactie voor geweest, maar is waarschijnlijk geen gehoor aan gegeven. :/

Tank is bij een lasser geweest, maar blijkt nog steeds te lekken. Vandaag zou hij de tank weer op komen halen, maar tot op heden heb ik nog niets gehoord. Heb hem ook op diverse manieren geprobeerd te bereiken, maar 0 reacties (eerder contact verliep ook niet echt soepel). Ben er dus een beetje heel erg klaar mee.

Is er iemand in de omgeving van Rotterdam die mijn tank deze week nog zou kunnen lassen? Of kent iemand een lasser die dat zou kunnen regelen?

Hoor het graag.

Greetz GB
 
Een terugroepactie verloopt niet. Dus of je doet nogal een aanname, of de terugroepactie is niet uitgevoerd maar wel afgemeld (kan zo een aantal zaken noemen die dat geintje wel eens flikken), of het is geen terugroepactie maar een productverbetering.
 
Ok, dat wist ik niet. Maar nu is er al aan gelast, zouden ze er in zo'n geval ook nog wat aan doen dan?
 
Nog voordat ik een afspraak kon maken, kwam de lasser de tank ophalen. Vanmiddag teruggekregen en alles lijkt lekvrij te zijn. Weer een drama achter de rug *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan