Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Megameeting vanuit Den Bosch (de lucht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog mensen vanuit Vught / Den Bosch, of rijd iedereen uit Vught/Den Bosch zelf naar de Lucht?

wij komen over de N65 langs vucht, als je ergens langs de weg klaar staat kun je wel aanhaken bij ons

Vanuit Lei Ping? Hoe laat rijden jullie vught voorbij? uurtje of 9.00 - 9.15? Zorg ik dat ik na het tunneltje daar sta, haak ik aan op de Zephyr. Mocht ik jullie missen, rij ik zelf, dus ga niet stoppen of zo hè

Vanuit Lei Ping? Hoe laat rijden jullie vught voorbij? uurtje of 9.00 - 9.15? Zorg ik dat ik na het tunneltje daar sta, haak ik aan op de Zephyr. Mocht ik jullie missen, rij ik zelf, dus ga niet stoppen of zo hè

9.15 denk ik, ongeveer

ik rij vanuit de wolvenhoek naar de lucht.. Volgens mij komt mijn broer eerst naar mij vanaf eindhoven.

Hoe laat riuj jij weg bij de wolvenhoek Pindkaas? Ik kan je daar ook wel meeten, ik ga alleen niet meer zo hard (geen gixxer meer hè )....

ik ga ook mee met een paar colegas ben ook op de lucht benzine pomp met mijn zxr,manu

Ik sluit om 9.00 aan in oosterhout en vlam dan met de rest naar de lucht.

greetz Edwin

Is al een beetje bekend hoe er zal worden gereden? Binnendoor hoop ik?

Tot morgen

Laatst bewerkt:
Haal mij maar van het lijstje...

Heb een feestje vanavond in Utrecht en heb de tijd nodig om bij te komen ben ik bang

He Flaterik! wij komen vanaf Weert met ongeveer 15 motors.
Ik zie jullie bij de lucht

o ja ik ben te herkennen aan die grijze hornet

Ik ben me klaar aan het maken.. zo motor halen en ketting sprayen en tanken en dan naar de lucht

Status
Niet open voor verdere reacties.