Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

(Megameeting 21 augustus a.s) Vertek MF OOST

Als het droog!!!! is ben ik er in Deventer bij.
10.30 op de carpool Deventer bij de afslag Mac toch???

ik ben er (misschien) ook bij mits het weer in nederland nu ook een keer er achter komt dat het allang augustus is

Zo weer bijgevoegd
Groetjes Margreet

Laatst bewerkt:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk mee of er moet iets dringends tussenkomen. Bob is toch zondag zijn RSV aan het poetsen en doen dus kan hij mooi op Gijs onze pup passen.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk mee of er moet iets dringends tussenkomen. Bob is toch zondag zijn RSV aan het poetsen en doen dus kan hij mooi op Gijs onze pup passen.
das mooi gezellig bianca
zal je erbij zetten

Waarom staat er een voor mijn nick op het lijstje wie er meegaan????......ikke niet snappen.

Waarom staat er een voor mijn nick op het lijstje wie er meegaan????......ikke niet snappen.

sorry maar als je dit zo er neer zet 9 : r 6 muis en dan zonder spatie,s krijg je idd dit tis veranderd twas niet zo bedoeld

Ik schrok al een beetje We gaan er zondag een leuke dag van maken
schrikken is niet nodig bianca foutje van mij excuses hiervoor
ja dat doen we zekers en mooi weer dr bij eindelijk!!

kom op mensen geef allemaal even door of je meerijd of niet

Ik ga wel naar de MM, maar denk dat ik zondag lekker vroeg vertrek en binnendoor naar Barneveld Mocht me dat niet bevallen, dan zorg ik dat ik bij de carpoolplaats in Deventer ben.

Jeroen

BTW waar is die Carpool in Deventer ?

BTW waar is die Carpool in Deventer ?

Afslag van de MAC (Zuthpen), komende uit oost direct links bij de stoplichten en dan weer links, er staat ook een bushokje.

Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Kwalijksaki het volgende:Afslag van de MAC (Zuthpen), komende uit oost direct links bij de stoplichten en dan weer links, er staat ook een bushokje.

Schuilhokje

Echt wel een schuilhok

Thx, ik heb de plek iig gespot met map24. Ik heb alleen een hekel aan snelwegen dus als ik vroeg genoeg wakker ben ga ik binnendoor anders zorg ik dat ik ruim op tijd in Deventer ben.

Denk da'k d'r ook wel bij kan wezen ..(nog wel efkes onder voorbehoud)

Bij de Tex dan hè

Greetz,
Snypps

Laatst bewerkt:

Ik zorg ook dat ik op de carpool in deventer ben! Mocht ik het niet halen dan lig ik hier ergens in het dorp nog bezopen in de bosjes en betekent dat, dat ik zaterdag nacht m´n bed niet heb gehaald

edit--> hoelaat is er in deventer afgesproken?? (of heb ik dat in mijn luiigheid niet gelezen )

Ik dacht dat we rond half 11 ongeveer in Deventer waren

Als Arjan voorop rijdt om 10:15