Zoals V-Ray, die zelf nog niet mag rijden.
Cool! Kom me dan maar halen.Gezellig wel. Zal de straat even afzetten en twee mooie dames in bikini met emmer + spons + hogedrukspuit neezetten om een "extragratis" wasbeurtje voor iedereen te regelen . Glaasje fris (bier niet toegstaan en niet lekker in de ochtend) erbij en knallen maar .
(jullie begrijpen natuurlijk wel dat bovenstaande volstrekte onzin is?)
O, je wilde hem wel halen en je fietsJammer
Whahaha, klinkt ook lekker zeg ex-verloofde... Eerste instantie dacht ikO, je wilde hem wel halen en je fietsliever na afloop laten schoonmaken?
@V-Ray, ik weet nog niet of mijn ex-verloofde meewil, vandaar, en zij (we zijn getrouwd, dus nu mijn vrouw) heeft ook geen Rbw.A.
O, je wilde hem wel halen en je fietsliever na afloop laten schoonmaken?
Whahaha, klinkt ook lekker zeg ex-verloofde... Eerste instantie dacht ik
Maar goed, ik voorzie Dronten als eerste verzamel locatie en dan door naar Almere.. Dan is het ook niet terug rijden voor sommigen immers...
We moeten nog ff beslissen hoe we het exact gaan doen, maar de grote lijnen zijn er toch??En dan over Zeewolde.
Sluiten we weer aan bij de groep van Amersfoort? Of rijden we rechtstreeks door naar Veenendaal?
Beter, Thanx
Ik weet niet of Ray bij mij achterop kan, want of mijn vriending gaat mee of ik draag mijn leren pak met back-spoiler!
@Bono: Plaatje ziet er goed uit.
Idd zijn de grote lijnen zijn er. Komen er zeker uit. En anders komen wij naar Almere. Elke kilometer is er 1. :>:>
Cool! Kom me dan maar halen.Gezellig wel. Zal de straat even afzetten en twee mooie dames in bikini met emmer + spons + hogedrukspuit neezetten om een "extragratis" wasbeurtje voor iedereen te regelen . Glaasje fris (bier niet toegstaan en niet lekker in de ochtend) erbij en knallen maar .
(jullie begrijpen natuurlijk wel dat bovenstaande volstrekte onzin is?)
Dat was natuurlijk de redenatie, waarom het centrale topique met afspreken voor de Meeting vervuilen...Maar als mijn vriending niet meegaat wil ik Ray wel meenemen hoor, op voorwaarde dat hij mijn bike een keertje heel goed schoonmaakt, wast, poetst etc etc etc. (uiteraard voordat we naar de MFMM gaan.
Dit topic trouwens wel nuttig, iedereen hier komt ook in het Flevotopic. Maar om die overzichtelijk te houden, vervuilen we de WIWRD- index helemaal! Super!