Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mega Meeting vanuit Noordoost Polder/Flevoland

Verzamelpunt waar??

• Lelystad

Stemmen: 1 7,1%
  • Almere

Stemmen: 4 28,6%
  • Dronten

Stemmen: 8 57,1%
  • Biddinghuizen

Stemmen: 0 0,0%
  • Zeewolde

Stemmen: 1 7,1%
  • Swifterbant

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    14
Zoals V-Ray, die zelf nog niet mag rijden .

Cool! Kom me dan maar halen. Gezellig wel. Zal de straat even afzetten en twee mooie dames in bikini met emmer + spons + hogedrukspuit neezetten om een "extragratis" wasbeurtje voor iedereen te regelen . Glaasje fris (bier niet toegstaan en niet lekker in de ochtend) erbij en knallen maar .

(jullie begrijpen natuurlijk wel dat bovenstaande volstrekte onzin is? )

Jammer

O, je wilde hem wel halen en je fiets liever na afloop laten schoonmaken?

@V-Ray, ik weet nog niet of mijn ex-verloofde meewil, vandaar, en zij (we zijn getrouwd, dus nu mijn vrouw) heeft ook geen Rbw.A.

O, je wilde hem wel halen en je fiets liever na afloop laten schoonmaken?

@V-Ray, ik weet nog niet of mijn ex-verloofde meewil, vandaar, en zij (we zijn getrouwd, dus nu mijn vrouw) heeft ook geen Rbw.A.
Whahaha, klinkt ook lekker zeg ex-verloofde... Eerste instantie dacht ik
Maar goed, ik voorzie Dronten als eerste verzamel locatie en dan door naar Almere.. Dan is het ook niet terug rijden voor sommigen immers...

Whahaha, klinkt ook lekker zeg ex-verloofde... Eerste instantie dacht ik
Maar goed, ik voorzie Dronten als eerste verzamel locatie en dan door naar Almere.. Dan is het ook niet terug rijden voor sommigen immers...

En dan over Zeewolde.

Sluiten we weer aan bij de groep van Amersfoort? Of rijden we rechtstreeks door naar Veenendaal?

En dan over Zeewolde.

Sluiten we weer aan bij de groep van Amersfoort? Of rijden we rechtstreeks door naar Veenendaal?
We moeten nog ff beslissen hoe we het exact gaan doen, maar de grote lijnen zijn er toch??
HEb nu even geen zin om na te denken over een route etc.. M'n kop staat er niet naar

Ich bin auch dabei!

Volgens mij kunnen we het beste verzamelen in Almere bij 't Oor. En dan doorrijden via de A27 naar het Gooi om misshien daar ook nog wat mensjes op te pikken

Beter, Thanx

Ik weet niet of Ray bij mij achterop kan, want of mijn vriending gaat mee of ik draag mijn leren pak met back-spoiler!

Beter, Thanx

Ik weet niet of Ray bij mij achterop kan, want of mijn vriending gaat mee of ik draag mijn leren pak met back-spoiler!

Bij mij is ook niet echt een optie, zie mijn ondertitel..
En ik wil ook leer , maar ben blut....

Zo, maar weer ff on-topic... Ik denk dat de voorlopige route is...

Emmeloord-Dronten-Zeewolde-Almere... En dan verder... Of ben ik nu fout bezig??

@Bono: Plaatje ziet er goed uit.

Idd zijn de grote lijnen zijn er. Komen er zeker uit. En anders komen wij naar Almere. Elke kilometer is er 1. :>:>

@Bono: Plaatje ziet er goed uit.

Idd zijn de grote lijnen zijn er. Komen er zeker uit. En anders komen wij naar Almere. Elke kilometer is er 1. :>:>

Zal het plaatje zo maar weer es updaten denk ik...

Maar naar Almere komen kan inderdaad ook, scheelt weer een beetje... IS ook iets makkelijker lijkt me enigzins..

Ja, natuurlijk snappen we dat: alleen al het feit dat je zegt
dat bier niet lekker is in de ochtend...

Maar als mijn vriending niet meegaat wil ik Ray wel meenemen hoor, op voorwaarde dat hij mijn bike een keertje heel goed schoonmaakt, wast, poetst etc etc etc. (uiteraard voordat we naar de MFMM gaan.

Dit topic trouwens wel nuttig, iedereen hier komt ook in het Flevotopic. Maar om die overzichtelijk te houden, vervuilen we de WIWRD- index helemaal! Super!

Haha.. gaat lekker jongens. Ik had beter m´n mond kunnen houden over dat bier en de bikini´s. Alles raakt weer goed off-topic

Maarruh... wellicht kan ik een vriend van me even aansporen om die oude GSX-F600 uit de schuur te trekken en met me mee te gaan. Dan hoef ik bij niemand anders achterop of met die lelijke alfa tussen al dat moois te gaan staan.

Offf..... misschien heb ik de 8e wel al m´n rbw+ZX6-R. Dat zou helemaal te gek zijn!

ja uiteraard ga ik ook weer naar de megameeting, en neem misschien nog wel weer een paar andere mee, mijn vriendin wil vast ook wel mee en mijn broertje.

Ja, dit jaar ga ik ook maar eens de meeting live bijwonen. Iedere keer moest ik werken, en nu kom ik dan net terug van een motor vakantie

Dat was natuurlijk de redenatie, waarom het centrale topique met afspreken voor de Meeting vervuilen...
Maar, WIWRD??? Waar Is Wat Re Doen??