Maken of onderhouden ?
Misschien dat het Amsterdam (MFA) clubje daar ook weer langs kan crossen om jullie weer op te halen...moeten jullie nie weer eerder vertrekken..
Vorig jaar reden we met z'n allen vanuit de Mac in Amersfoort naar Barneveld, gaan we dat dit jaar weer doen..?
Komen jullie eigenlijk allemaal uit Amersfoort, of meer uit de buurt? Anders misschien wel ene keertje leuk om te meeten. Ik woon nog lief bij papa en mama thuis, in kattenbroek op de Amerikaring. Jullie dan?
Amerikaring, das lekker uit de garage komen als het een beetje glad is
Kom er nog weleens met bedrijfskoekblik...
Hoeft het niet eens glad voor te zijn... Mag de motor niet in de garage starten, dus mag altijd fijn een stukje omhoog duwen. Het is dan wel "maar" een 600 cc van 185 kilo, maar schuin bergop zonder aanloop is dat toch een redelijke vorm van ochtendgymnastiek.
Hm, start je hem toch voor de garage
Komen jullie eigenlijk allemaal uit Amersfoort, of meer uit de buurt? Anders misschien wel ene keertje leuk om te meeten. Ik woon nog lief bij papa en mama thuis, in kattenbroek op de Amerikaring. Jullie dan?
Ja ,komen we speciaal met 40 man naar Amersfoort zitten er nog maar 2 man
Ohwww...nou ja,Wil nie flauw zijn natuurlijk maar wil ook nie weer voor nop daar aan komen rijden natuurlijk..Flauw hoor...
je staat erbij!joooo je kan mij er ook weer bij zetten Zal wel kunnen!!hoop ik en anders maar weer ff tijd vrij maken was laatst jaar ook gezellie helemaal toen oom agent me waarschuwde door mijn wheely maar daardoor wel op de MM bulletcam haha dus maar weer aanwezig !!
en blade je kan die kleine toch vast rijles geven haha!!!!