Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mega Meeting 7 mei 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat het alleen niet bij de beginpost aangepast kan worden. Of is er misschien een modje die erbij kan zetten dat achterin dit topic een update steeds plaatsvind. Dat zou super zijn.

EDIT: verzoek bij moderators ingediend

@ Kevinsfanclub: Even de goede lijst bijhouden (is bij mij op pag. 54)...die is door Spider namelijk gelinkt in de openingspost dus the show can go on.....

Goed bezig hier!!!!

(die verdwijntruc van TS valt mee geloof ik, hoorde van de week nog iemand zeggen dat ze hem op msn had gesproken, kortom ..... it's alive!)

Volgens mij kun je nummer 1 wel doorstrepen

Heb het al gezegd in de "vanuit drenthe en grun" topic maar ik ga dus ook mee

Is me eerste keer, gaan jullie normaal weer gezamelijk terug of vertrekt iedereen wanneer die er zin in heeft?

Gaat iedereen ook bij de mac eten? dat wordt nog wat hey, kunnen ze hem beter maar meteen MF only maken die dag , anders loopt het over daarzow

Somiggen moeten onderweg naar veenendal zeker ff tanken, uit grun is het bijna 200 km, dat doen de meeste racertjes niet op 1 tank

Laatst bewerkt:

Ik zet je erbij

Meestal wordt er na de meeting bij de Mac nog gezamelijk doorgereden naar een tweede lokatie. En bijna iedereen neemt wel wat bij de MAc, de meeste moeten immmers een eindje rijden voor ze er zijn. Dit keer zijn ze al gemaild over onze komst. Vorig jaar waren in barneveld de hamburgers zo op en bij de meeting ervoor hadden ze niet genoeg koffie meer in veenendaal.
Tsja, tanken hoort erbij he. Ik tank zelf voordat ik naar de afspreekplaats hier in de regio ga, daarna sluiten wij ons weer aan bij een andere groep (weer een tankmogelijkheid) en dan rijden we wellicht in 1 stoet in 1x door. Ik zie ons al aankomen met een groep van 70 man bij een tankstation .

Tot 7 mei

moet je trouwens eens opletten wie er 1 week voor de meeting weer opduikt en boos wordt dat "zijn" tpoic is overgenomen

260km op 1 tank, kawasaki ZX6R

doe ik toch iets verkeerd... kom meestal al stil te staan tussen 180 en 220
ik weet het al, jij rijdt rustig
dat is ook met snelweg gebruik he dan rijdt ie een stuk zuiniger!

op dijkjes en binnendoor wegen haal ik ook vaak de 220km niet met 1 tank hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.