maar uhh tijd datum en plek krijg ik nog tehoren toch .
of staat het al ergens .
ben nog niet zo lang op de forum en dit word me eerste meeting
dus help me joehoeeeeeeeee
ja lijkt mij ook wel een keer leuk om zoiets mee te maken
nammelijk nog nooit gedaan
is dat alleen er heen rijden en de hele dag ,ouwehoeren ,roken , en geen koffie
(BEDOEL ER NIKS MEE)
oja heb al gestemd voor de mac
grtz michel
In de poll wordt bepaald waar we afspreken, dus als je die poll in de gaten houdt, dan weet je vanzelf waar er afgesproken word.
Mocht je de afgesproken plek niet weten te vinden kunnen we daar wel een mouw aanpassen, mits ik zelf natuurlijk wel weet waar die plek is.
Tijdstip staat op dit moment op 10.00 uur, maar dat is wel redelijk vroeg om dan al naar Veenendaal te gaan, dus misschien rijden we met een hele grote omweg naar de Megameeting.
Heb je je wel al bij het hoofdtopic aangemeld?
Als je nog geen meeting meegemaakt hebt zul je je ogen uitkijken hoeveel motoren er op 1 parkeerplaats passen.
ja hier ben ik weer wat een zeurderd he .
maar had nog 1 vraag als we in venendaal zijn gaan we daar blijven staan of gaat zon grote groep ook rijden .
hoi heb me net aangemeld bij dit forum en zie dat jullie het hebben over het mega treffen in veenendaal wat is daar te doen met z'n hoevelen gaan we
we gaan met een aardig grote groep naar veenendaal(zoals ik weet).hoi heb me net aangemeld bij dit forum en zie dat jullie het hebben over het mega treffen in veenendaal wat is daar te doen met z'n hoevelen gaan we
de tijd is nog steeds hetzelfde,en de plek ookhe luitjes is het nog steeds vertrekken vanaf de mac en om 10.00 uur
vanuit apeldoorn en met z'n hoevelen zijn we nu?
Ben zeker van plan ook te gaan, maar lees volgens mij vooral posts van bikers die niet van plan zijn hun voorwiel te veel te gebruiken... Houden we wel een redelijk normaal tempo aan richting Veenendaal? Je kunt er wel op rekenen dat er veel gecontroleerd gaat worden en ik heb weinig zin in bekeuringen...
Bovendien hou ik jullie dan niet bij...
we zijn allemaal 25kw hoorBen zeker van plan ook te gaan, maar lees volgens mij vooral posts van bikers die niet van plan zijn hun voorwiel te veel te gebruiken... Houden we wel een redelijk normaal tempo aan richting Veenendaal? Je kunt er wel op rekenen dat er veel gecontroleerd gaat worden en ik heb weinig zin in bekeuringen...
Bovendien hou ik jullie dan niet bij...
we zijn allemaal 25kw hoor