Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mega Meeting 2005 vanuit Apeldoorn

welke plek afspreken in Apeldoorn

• Macdonalds/Esso

Stemmen: 23 74,2%
  • benzinepomp A50

Stemmen: 5 16,1%
  • motor Apeldoorn (Honda)

Stemmen: 1 3,2%
  • ergens anders

Stemmen: 2 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    31
In de poll wordt bepaald waar we afspreken, dus als je die poll in de gaten houdt, dan weet je vanzelf waar er afgesproken word.

Mocht je de afgesproken plek niet weten te vinden kunnen we daar wel een mouw aanpassen, mits ik zelf natuurlijk wel weet waar die plek is.

Tijdstip staat op dit moment op 10.00 uur, maar dat is wel redelijk vroeg om dan al naar Veenendaal te gaan, dus misschien rijden we met een hele grote omweg naar de Megameeting.

Heb je je wel al bij het hoofdtopic aangemeld?

Als je nog geen meeting meegemaakt hebt zul je je ogen uitkijken hoeveel motoren er op 1 parkeerplaats passen.
maar uhh tijd datum en plek krijg ik nog tehoren toch .
of staat het al ergens .
ben nog niet zo lang op de forum en dit word me eerste meeting
dus help me joehoeeeeeeeee

ja lijkt mij ook wel een keer leuk om zoiets mee te maken

nammelijk nog nooit gedaan

is dat alleen er heen rijden en de hele dag ,ouwehoeren ,roken , en geen koffie

(BEDOEL ER NIKS MEE)

oja heb al gestemd voor de mac

grtz michel

Er word wel koffie gedronken,maar er word 2x zoveel geouwehoerd en gerookt als bij ...........?

Errug gezellig z'n dag.

ja hier ben ik weer wat een zeurderd he .
maar had nog 1 vraag als we in venendaal zijn gaan we daar blijven staan of gaat zon grote groep ook rijden .

10.00 is wel vroeg maar dan heb je tenminste wel een normale plaats voor je fiets.

hoi heb me net aangemeld bij dit forum en zie dat jullie het hebben over het mega treffen in veenendaal wat is daar te doen met z'n hoevelen gaan we

Vorige jaren gingen we als een zeer grote groep, 200 á 300 motoren, rijden, meestal zo rond 13.30, er zijn dan wel meer motoren maar niet iedereen rijd dan mee als groep zijnde.
Dat ging vorig jaar niet goed, want toen ging de grote groep al om 12.30 rijden.

Dit jaar gaan we, als het goed is vanaf Veenendaal via Bennekom naar Amersfoort, dit op verzoek van een medeforummer.

Kijk ook onder het Hoofdtopic en Verzoek voor megameeting!! Hoop op veel deelname topic.

Altijd heel gezellig en zo'n grote groep is gewoon kicken.
ja hier ben ik weer wat een zeurderd he .
maar had nog 1 vraag als we in venendaal zijn gaan we daar blijven staan of gaat zon grote groep ook rijden .

Laatst bewerkt:
Lees het bovenstaande maar, je weet gewoon niet wat je ziet, zo groot is de groep.
hoi heb me net aangemeld bij dit forum en zie dat jullie het hebben over het mega treffen in veenendaal wat is daar te doen met z'n hoevelen gaan we

we gaan met een aardig grote groep naar veenendaal(zoals ik weet).
en gaan daar elkaars motor afgeilen, ouwehoeren over alles en nog wat,
koffie drinken/maccen/peukies roken
en de rest moet je zelf maar invullen

Ben er helemaal klaar voor, nu ik een compact digitale camera gekocht heb.
Natuurlijk geen superdeluxe spiegelreflex zoals sommige proleten op dit forum, ik ben er zeer tevreden mee.

En ook al geef je me zo'n dure SLR camera, de foto's worden er in mijn handen echt niet beter van.

Maar na lang zoeken is het uiteindelijk een Canon A95 geworden.
5 megapixels en 3 keer optische zoom, moet alleen nog een grotere geheugenkaart scoren, alle motoren moeten er natuurlijk wel op kunnen.

Dus trek 8 mei je beste pak aan, stap een keer aan het begin van de maand onder de douche i.p.v. het eind van het jaar en zet je stoerste motorgezicht op, als dan de foto mislukt ligt het in ieder geval niet aan jou.

he luitjes is het nog steeds vertrekken vanaf de mac en om 10.00 uur
vanuit apeldoorn en met z'n hoevelen zijn we nu?

Heb zelf nog een voorloper van die Canon hier. Mooi klein formaat en je kan er prima plaatjes mee maken.

Ben zeker van plan ook te gaan, maar lees volgens mij vooral posts van bikers die niet van plan zijn hun voorwiel te veel te gebruiken... Houden we wel een redelijk normaal tempo aan richting Veenendaal? Je kunt er wel op rekenen dat er veel gecontroleerd gaat worden en ik heb weinig zin in bekeuringen...

Bovendien hou ik jullie dan niet bij...

Waar krijg je dat idee dan??

we zijn allemaal 25kw hoor