is goed
Is het niet makkelijker om vanuit Apeldoorn gezien te vertrekken bij de eerste benzine pomp op de A50 die je tegen komt
Die is voor iedereen te vinden, en is een paar minuutjes rijden vanaf Apeldoorn, en je zit dan gelijk op de route richting Veenendaal
Als goed is, is dat op de A50 pp. de Brink (ter verduidelijking)
Als goed is, is dat op de A50 pp. de Brink (ter verduidelijking)
Ik ben er ook bij dit jaar.... ik lees nog wel waarvandaan we gaan rijden of de mac. of nij de A50....als het lekker weer is kunnen we eerst nog even spelen......
Ik ben er ook bij dit jaar.... ik lees nog wel waarvandaan we gaan rijden of de mac. of nij de A50....als het lekker weer is kunnen we eerst nog even spelen......
neeis goed
Is het niet makkelijker om vanuit Apeldoorn gezien te vertrekken bij de eerste benzine pomp op de A50 die je tegen komt
Die is voor iedereen te vinden, en is een paar minuutjes rijden vanaf Apeldoorn, en je zit dan gelijk op de route richting Veenendaal
Dan ga je toch lekker in je uppie
Het is nu wel duidelijk wat voor een voorkeur jij hebt.
Als een ander ergens anders wil afspreken moet dat kunnen.
Mijn voorkeur is ook duidelijk, maar als blijkt dat men ergens anders liever afspreekt, dan pas ik mij daarbij aan.
De bedoeling is als groep naar Veenendaal te rijden.
De reden dat ik dit topic begonnen ben is o.a. om te kijken of er behoefte is om samen te gaan, maar ook waar we afspreken en hoe we rijden, rechtstreeks of via een alternatieve route.
Dus nu geen discussie's over welke plek, laat eerst je voorkeur blijken, dan zien we wel waar de meerderheid wil afspreken.
Jij opent een topic "vertrek uit apeldoorn" en komt uit zutphen, dat vat ik zo wie zo al niet ...
soms geen vriendjes in zutphen ofzo
he solex als ik kan ga ik mee ligt een beetje aan mijn vrouw waneer ze naar het ziekenhuis moet voor een operatie. zijn wij dan de enige mensen van de suzuki bandit club. je bent nu lid van de banditclub ik heb je ingeschreven op de beurs in utrecht.
Was een vlotte inschrijving, had s'avonds al via de mail bericht van jullie.
hoort ook zo jij betaalt gelijk dan mag je ook een snelle afhandeling verwachten
tankstelle na apeldoorn is ook een leuke tussenstop voor de hoge noorderlingen
de McD is dan ff de verkeerde kant op ,toch .