Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mega Meeting 2005 vanuit Achterhoek via Arnhem

Ik zou eigenlijk vanaf Amsterdam vertrekken maar realiseer me dat ik de dag ervoor een feestje heb in Braamt. Dus als het mooi weer is gaat ik op de motor en haak ik de volgende dag aan in Doetinchem... Kan ik na de meeting weer meerijden naar de Akermaat.

Zet me er maar bij..

Ghehe, toevallig. Vorig jaar vetrok ik juist vanaf Akermaat omdat ik daar een meisje mee zou nemen.

Al 2 jaar met de tukkers meegereden,schiet ook nie egt op met die gasten
nu maar een keer via Doetichem dus. btw we komen denk met z'n drieen.
c ya all there

@ Roy ikke ook vertrekke van Doetichem sta nu bij Velperbroek onder

Count me in!!
Ik rij mee vanaf Arnhem; zijn er ook nog mensen die vanaf Nijmegen rijden?? Wellicht kunnen we ook vanaf hier een start maken.

Ik heb me nog niet aangemeld.

Thanx en tot dan,
Ren

hoi ik las net jullie laatste vraag,en wij verzamelen op de waalkade en zijn van plan over arnhem te rijden we spreken nog wel wat af

Oh mooi man, misschien moeten we even een nieuw topic aanmaken, of anders hier, ik lees wel de tijd.

Later
Ren

Er is nu een post vanuit Nijmegen,
het is mijn bedoeling om bij jullie in Arnhem aan te sluiten,
is 10.00 een mooie tijd??
In Arnhem (Esso Velperbroek)?

Groetjes,
Ren

Mooizo, dan haken wij ook in bij Esso Velperbroek
weirda
walm96
spirit96
Is er al een streeftijd door iemand geopperd? Kan dat in de openingspost gezet worden?!
Zie jullie daar

Ik denk dat d hele groep daar zo tegen half 10 zal komen, staat in begin tekst is wel t doen qua tijd, heb afgelopen zaterdag in 20 min. van hier (D`chem) tot in d buurt van Ede gereden...nu groep wat groter, dus n kwartiertje naar velperbroek moet t doen zijn

Die meeting lijkt me een heel spectakel te worden.
Ik zou me dan ook graag bij het convooi vanuit Doetinchem willen aansluiten.

e d i t

Oow ja, heb me zojuist ook nog maar ff aangemeld in het hoofdtopic.

Laatst bewerkt:
leek me 9.15u verzamelen in D'chem, dus wachten tot iedereen d'r is en dan daar 9.30u vertrek. Etc etc.

Maar dan is het nu helemaal duidelijk. Lekker vroeg in Veenendaal. Tot in Velp!

Iedereen staat erbij en ik dacht 9.15 verzamelen. ff beetje lullen 9.30 vertrek Doetinchem en dan dus uiterlijk 10.00 in Velp.

Leuk groepje zo onderhand!

Hallo.. Ik weet het nu zeker... 8 mei heb ik tijd, dus ik wil ook graag aansluiten bij de Esso, neem mijn broer ook mee.

heb me nog niet gemeld in het hoofdtopic

Lijkt me leuk, even overleggen!!

Zet me er maar met een klein vraagteken bij

polman (ovv toestemming vrouw )

polman is sinds kort weer single

daar ligt het dus niet aan
rijd dan waarschijnlijk met twojoes en anthony mee, moet nog ff zien hoe/wat!

Laatst bewerkt: