Meerdere motoren in bezit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jan swe
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er maar 1. Dat is geen goede binnenkomer.
Ik heb wel eens overwogen om er nog 1 bij te kopen. Maar dat zou met DCT moeten zijn. Dan blijven er niet veel kanshebbers over.
En dan is het toch maar om stil te staan in de garage, dus laat maar.

Nu nog 1. Maar hoop dat ik binnen nu een een jaar of 2 een huisje met garage heb, dan komt er wel een 2e bij. De R1100RT voor woon/werk/winter, en een cruiser voor de leuk/zomer.

Twee maar liefst.

BMW K1300GT/Yamaha Royal Star Venture XVZ 1300 TF

Die laatste was een redelijk wrak uit een erfenis waar we wat moois van gemaakt hebben. Tenminste dat vinden wij O-). Leuk voor een toertje op de zondagmiddag langs bollenvelden en strand.

Ik heb er maar 1. Dat is geen goede binnenkomer.
Ik heb wel eens overwogen om er nog 1 bij te kopen. Maar dat zou met DCT moeten zijn. Dan blijven er niet veel kanshebbers over.
En dan is het toch maar om stil te staan in de garage, dus laat maar.
ik moest even Google erbij pakken, maar dat is ongeveer hetzelfde als PDK, wat Porsche in de jaren tachtig al had.

Heb drie motoren in mijn bezit Harley-BMW-Yamaha soms voelt dit patserig.zijn er meerdere luitjes
Ik heb een tijdje een YZF750 en een FZR600R tegelijk gehad. De YZF was leuk maar onbetrouwbaar, de FZR600R kocht ik erbij omdat ik voor circuitdagen toch iets te racen wilde hebben. Uiteindelijk heb ik beiden tegelijk verkocht toen ik ging verhuizen.

Patserig heb ik het nooit gevonden. Motoren zijn vaker een kwestie van hobby en passie, dan van stoer doen. Plus, mooie motoren zijn een stuk makkelijker om te kopen dan bijvoorbeeld sportieve auto's. Dus ook vanuit financieel opzicht valt er niet mee te patsen.

Waar je in de huidige markt dan misschien wél mee kunt patsen, is dat je een garage hebt die groot genoeg is voor drie motoren. Menig student wiens studentenkamer kleiner is, en menig starter of doorstromer die jaloers is op überhaupt een huis hebben, laat staan met garage. :+

4, patserig, nee. 3 honda's en een aprilia scooter. Gezamelijke waarde waarschijnljik ergens omstreeks €5000.

db

Ik heb meerder dingen in tweevoud maar van mijn 2 motorfietsen koop je geen nieuwe. Beiden 20 plus inmiddels.

Heb drie motoren in mijn bezit Harley-BMW-Yamaha soms voelt dit patserig.zijn er meerdere luitjes

1735842992442.webp

Op dit moment 4, maar dat zegt weinig. Ik ben er nu 1 aan het opknappen, en wil er 2 wegdoen, om er daarna weer 1 te kopen.
Ik kreeg vandaag de vraag wat ik met degene doe welke ik nu opknap, houden of weer (redelijk) snel verkopen, maar dat weet niemand, ikzelf dus ook niet.

Verandering van spijs doet eten.

Ik mag er 1 niets verkopen, anders heb ik een scheiding te pakken.

Momenteel op papier drie, in de praktijk twee omdat er een verkocht is maar nog niet opgehaald en overgeschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan