Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Echt wel!230 jonguh
Ik persoonlijk zou het iets anders gedaan hebben. Maar ja, het is aan jou hoe je wilt overkomen.Dat is nogeens binnenkomen. Jij denk, kort maar krachtig.
ik moest even Google erbij pakken, maar dat is ongeveer hetzelfde als PDK, wat Porsche in de jaren tachtig al had.Ik heb er maar 1. Dat is geen goede binnenkomer.
Ik heb wel eens overwogen om er nog 1 bij te kopen. Maar dat zou met DCT moeten zijn. Dan blijven er niet veel kanshebbers over.
En dan is het toch maar om stil te staan in de garage, dus laat maar.
Jij moet je in een heel erg mooie bubbel op autogebied bevinden om DCT niet te kennen maar PDK wel!ik moest even Google erbij pakken, maar dat is ongeveer hetzelfde als PDK, wat Porsche in de jaren tachtig al had.
Heb drie motoren in mijn bezit Harley-BMW-Yamaha soms voelt dit patserig.zijn er meerdere luitjes
Ik zeg vastschroeven, geeft een betere werking.Telt een los liggende startmotor ook
In wat voor bubbel zit je als je van allebei nog nooit gehoord hebt?Jij moet je in een heel erg mooie bubbel op autogebied bevinden om DCT niet te kennen maar PDK wel!
Ik heb een tijdje een YZF750 en een FZR600R tegelijk gehad. De YZF was leuk maar onbetrouwbaar, de FZR600R kocht ik erbij omdat ik voor circuitdagen toch iets te racen wilde hebben. Uiteindelijk heb ik beiden tegelijk verkocht toen ik ging verhuizen.Heb drie motoren in mijn bezit Harley-BMW-Yamaha soms voelt dit patserig.zijn er meerdere luitjes
Heb drie motoren in mijn bezit Harley-BMW-Yamaha soms voelt dit patserig.zijn er meerdere luitjes