Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hallo in mn zoektocht naar 2e motor voor erbij ben ik nu tegen mash aangelopen
iemand hier ervaring mee
voorkeur gaat uit naar de 125cc of 250cc cafe racer
wie owie
je hebt ondertussen ook een 400cc variant met kickstart, lijkt me leuk om toch iets meer vermogen te hebben.
Waar worden die dingen gemaakt?
Lijkt me kort door de bocht. Als ik zie hoeveel 999 euro China scootertjes er rondrijden en ook veel afstanden maken zonder grote problemen kunnen de Chinezen intussen wel wat. Aangezien BMW en Volkswagen ook volop uit China komen snappen de Chinezen intussen ook wel hoe kwaliteitscontrole er uit moet zien.Prul dus.
Lijkt me kort door de bocht. Als ik zie hoeveel 999 euro China scootertjes er rondrijden en ook veel afstanden maken zonder grote problemen kunnen de Chinezen intussen wel wat. Aangezien BMW en Volkswagen ook volop uit China komen snappen de Chinezen intussen ook wel hoe kwaliteitscontrole er uit moet zien.
Heb je wel eens een Suzuki frame uit de jaren '80 bekeken? Die lieten ze door stagiairs zonder begeleider in elkaar lassen.
Ik denk dat Mash op de 125 markt een goede kans maakt.
Chinees of niet, ik ben blij met deze ontwikkeling.
De adventure kost dus 6495,- incl BTW/BPM.
Hiervoor kan je direct aan je reis beginnen, alles zit erop (koffer, handkappen, scherm, etc).
Daarnaast 19ltr benzine en maar 151 kg, voor mij een ideale vervanger van de TTR.
Ik ben geen innovator en zal em niet als eerste kopen, maar dit gaat vast aan slaan.
Probeer voor dit bedrag maar eens een off/allroad reismotor samen te stellen.