mash dealers en ervaring gevraagd van deze pocketbikes

tonnetje

Die hard MF'er
Lid geworden
5 dec 2007
Berichten
636
Waarderingsscore
85
Locatie
drenthe
hallo in mn zoektocht naar 2e motor voor erbij ben ik nu tegen mash aangelopen
iemand hier ervaring mee
voorkeur gaat uit naar de 125cc of 250cc cafe racer :+
wie owie
 
Laatst bewerkt:
je hebt ondertussen ook een 400cc variant met kickstart, lijkt me leuk om toch iets meer vermogen te hebben.
 
hallo in mn zoektocht naar 2e motor voor erbij ben ik nu tegen mash aangelopen
iemand hier ervaring mee
voorkeur gaat uit naar de 125cc of 250cc cafe racer :+
wie owie

Mash is hier nog niet zo lang op de markt, dus zo veel ervaring zal er nog niet mee te delen zijn.

Maar jij kan nu de ervaringsdeskundige worden van heel M-F en omstreken. :}
 
hier de fotos
de goedkoopste en zeer leuke 125 seventy
full
 
Laatst bewerkt:
125 caferacer
 
Laatst bewerkt:
125cc racer
in zeer mooie kleurstelling
full
 
Laatst bewerkt:
250 racer afgezien van de stomme kleur zwart kek ding
full
 
je hebt ondertussen ook een 400cc variant met kickstart, lijkt me leuk om toch iets meer vermogen te hebben.


ja maar die prijs is me te hoog voor een 2e motor
heb hem alleen rond huis nodig en moet zeer licht wegen zo rond de 100/130kg max
had net arie molenaar aan de lijn schijnt ook dealer te zijn
maar schrok van de afleverkosten van dat ding schijnt 425euro te zijn :?
 
ben benieuw of de 250cc suzuki kop en cilinder op dit 125cc blok passen
dan word het de 125cc met 250 ombouw dit ivm de mooie kleurstelling van de 125cc
 
Vind de 400 / 500cc er wel erg gaaf uit zien, al helemaal voor de prijs.

Hoe zit het met de betrouwbaarheid? / kwaliteit.
 
..China dus..
ik heb gegoogled en begrepen dat de lasverbindingen in het frame - zelfs voor china- erg kut zijn en onderdelen snel verslijten..
 
In het laatste nummer van Het Motorrijwiel stond een testverslag van de Mash Five Hundred die merkwaardig genoeg maar 397cc heeft. Was redelijk positief.

Ze zijn in ieder geval niet duur. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een SR400 van Yamaha verwacht ik dat de prijs/kwaliteitverhouding hetzelfde is.

4054f8e0f4237330168dadb734d66617.jpg
 
Laatst bewerkt:
Motoplus heeft de diverse Mash modellen gereden. Komen er niet slecht uit. Het 400 cc blok heeft meer in zijn mars dan dat van de Yamaha 400. De afwerking is minder dan de gevestigde merken.
 
Een alternatief is deze fiets.

Voor de schappelijke prijs van €5990. Ondermeer bij Startwin in Loenen en Arie Molenaar volgens facebook.
:)~[/quote]

nou zo schappelijk is die prijs niet meer
kom je bij een yamaha mt7 of honda cb serie uit
maar zoiets zoek ik ook niet te zwaar en duur als 2e fiets
 
Chinees of niet, ik ben blij met deze ontwikkeling.

De adventure kost dus 6495,- incl BTW/BPM.
Hiervoor kan je direct aan je reis beginnen, alles zit erop (koffer, handkappen, scherm, etc).

Daarnaast 19ltr benzine en maar 151 kg, voor mij een ideale vervanger van de TTR.
Ik ben geen innovator en zal em niet als eerste kopen, maar dit gaat vast aan slaan.
Probeer voor dit bedrag maar eens een off/allroad reismotor samen te stellen. :]
 
Lijkt me kort door de bocht. Als ik zie hoeveel 999 euro China scootertjes er rondrijden en ook veel afstanden maken zonder grote problemen kunnen de Chinezen intussen wel wat. Aangezien BMW en Volkswagen ook volop uit China komen snappen de Chinezen intussen ook wel hoe kwaliteitscontrole er uit moet zien.
Heb je wel eens een Suzuki frame uit de jaren '80 bekeken? Die lieten ze door stagiairs zonder begeleider in elkaar lassen.
Ik denk dat Mash op de 125 markt een goede kans maakt.
 
Lijkt me kort door de bocht. Als ik zie hoeveel 999 euro China scootertjes er rondrijden en ook veel afstanden maken zonder grote problemen kunnen de Chinezen intussen wel wat. Aangezien BMW en Volkswagen ook volop uit China komen snappen de Chinezen intussen ook wel hoe kwaliteitscontrole er uit moet zien.
Heb je wel eens een Suzuki frame uit de jaren '80 bekeken? Die lieten ze door stagiairs zonder begeleider in elkaar lassen.
Ik denk dat Mash op de 125 markt een goede kans maakt.

Vraag me af in hoeverre je de motoren van Mash kan vergelijken met de motoren van Honda / Yamaha kwua kwaliteit. als je kijkt naar het prijsverschil tussen Mash en een bekend merk, hier zit niet zoveel verschil tussen. Denk dat de meeste mensen dan toch voor een bekend merk gaan voor de zekerheid.
 
Chinees of niet, ik ben blij met deze ontwikkeling.

De adventure kost dus 6495,- incl BTW/BPM.
Hiervoor kan je direct aan je reis beginnen, alles zit erop (koffer, handkappen, scherm, etc).

Daarnaast 19ltr benzine en maar 151 kg, voor mij een ideale vervanger van de TTR.
Ik ben geen innovator en zal em niet als eerste kopen, maar dit gaat vast aan slaan.
Probeer voor dit bedrag maar eens een off/allroad reismotor samen te stellen. :]

Hé een medestander! Ik snap die aversie tegen Chinese motoren ook niet zo goed.

Ik kijk met belangstelling uit naar deze fiets, SWM Superdual 650, 159 kg. Een in Italië gebouwde fiets, maar een met Chinees geld ondersteunde fabrikant. Motorblok van Husqvarna en mooie afmontage, naar het schijnt. Kan een echte stevige kandidaat zijn voor de vervanging van mijn Versys.

2016_SWM_Superdual_9-561x374.jpg


In Italië schijnt deze fiets €7.000 te kosten. Bij ons ongetwijfeld meer. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan