Martek GSX-R LKM 1250cc

Graadje

MF veteraan
25 aug 2003
2.327
90
Te koop: Martek GSX-R LKM 1250cc. Motor op basis van een zeer exclusief frame van de legendarische framebouwer Martek uit de UK. Er rijden van deze frames nog 4 in Europa (voor zover bekend) en dit is de enige in Nederland.

Specs:

Frame: Martek Big-Bore 7020 Alu-frame
Achterbrug: Spondon
Motor: GSX-R1100 en opgeboord tot 1250cc. Dyno-stage 3, K&N Airfilter, getuned door LKM (D), 162pk, 128nm, Goodridge Cam-link lines
Oliekoeler: Setrab, Stahlflex olieleidingen GSG-Moto
Uitlaat: Schüle pipes with Akrapovic Hexagonal carbon (verwijderbare dB-killer)
Balhoofd en t-stuk: BKG
Voorvork: Suzuki UPSD GSX-R 1000 2006, Ohlins progressive springs, alu covers
Voorspatbord: Carbon original Suzuki
Voorwiel: 3,5x17" van Lightcon met Carbon
Achtervering: Ohlins (volledig instelbaar)
Achterwiel: 6x17" van Lightcon met Carbon
Rem- en koppelingshendel: Brembo PR and Rizoma
Remschijven: Inox (ABM) breakingdiscs
Stuur: LSL chrome
Koplamp: Phantom II
Klokken: Motogadget (this has measured 0-100km/h in 2,7sec)
Tank: Martek alloy tank
Zitje: Yamaha R6-2006 modified
Subframe: Magnesium alloy modified subframe Yamaha R6
Rem- en koppelingsleidingen: Goodridge
Knipperlichten: Barracuda
Contactslot: MotoGadget M-Lock (geen sleutels dus, maar via RFID)

Eigenbouw kenteken met toelating uit 2008.

Verder geen makementen. Vraagprijs: € 15.500 (getaxeerd op € 19.500). Bij serieuze interesse stuur een mailtje naar info@xtremebikez.nl

full
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi! En dan de specs 162bhp en 128Nm op 165kg drooggewicht *D

Succes met de verkoop!
 
Ik kreeg toevallig op een ander forum de opmerking: voor dat geld heb je ook een nieuwe R1 of een jong gebruikte Ducati Streetfighter. Uiteraard helemaal waar. En dan ga je daarmee naar de TT in Assen en daar staan nog tientallen van dezelfde motoren. Martek is een icoon op het gebied van framebouw (a la Spondon, alleen exlusiever en niet meer te krijgen/te koop). Daarnaast is ie ook tijdloos. Bij een R1 of Ducati zeggen ze na twee jaar dat je op een verouderd model rond rijdt. Dat is me met deze motor nog nooit gebeurd..... je hebt gewoon iets uniek (dat ook nog eens gaat als de brandweer) ;)

Vorig jaar is een copie van het frame in Utrecht gepresenteerd onder de naam Icon Sheene en daar werd de waarde van aangegeven van rond de € 130.000: Onlinevakbeurzen.nl. Met deze Martek heb je het origineel zonder poespas *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg toevallig op een ander forum de opmerking: voor dat geld heb je ook een nieuwe R1 of een jong gebruikte Ducati Streetfighter. Uiteraard helemaal waar. En dan ga je daarmee naar de TT in Assen en daar staan nog tientallen van dezelfde motoren. Martek is een icoon op het gebied van framebouw (a la Spondon, alleen exlusiever en niet meer te krijgen/te koop). Daarnaast is ie ook tijdloos. Bij een R1 of Ducati zeggen ze na twee jaar dat je op een verouderd model rond rijdt. Dat is me met deze motor nog nooit gebeurd..... je hebt gewoon iets uniek (dat ook nog eens gaat als de brandweer) ;)

Vorig jaar is een copie van het frame in Utrecht gepresenteerd onder de naam Icon Sheene en daar werd de waarde van aangegeven van rond de € 130.000: Onlinevakbeurzen.nl. Met deze Martek heb je het origineel zonder poespas *O*
die link doet het niet, krijg een 404 error.
 
W....T....F.....

Dat ding weegt evenveel als mijn SV maar heeft dik 2,5 keer het vermogen.... :9

Valt dat nog een beetje te hanteren?
 
Zo dus: Onlinevakbeurzen.nl

@Armada: hij is te hanteren, maar je moet een gevoelige rechterpols hebben. Overigens is het koppel van onderuit nog veel leuker.... (R1 heeft minimaal net zo veel vermogen, maar een koppel waarschijnlijk van nog geen 100nm).
 
zzzzzzzzzzzzuuuchhhttttttttt......
heb helaas niet de nodige pecunia's vrij... '( '( -O- -O- -O- |(


ehhhh... waar kan ik organen op de zwarte markt verkopen...... :X


lever, nieren, hart, hersenen (ahumm).. vraag maar raak, voor die martek geef ik het allemaal wel af...

:9~ :9~ :9~

jammer genoeg dus niet voor mijn beurs, dus maar een :} :} :} en een free kickie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan