Marc Marquez topic deel II

Was zondag bij de race maar als ik dan memsen zie en vooral hoor juichen en klappen als hij wordt ingehaald, door wie dan ook, vind ik een beetje te ver gaan. Ow en dat waren niet altijd supporters van de inhalende partij :X
Ik zat eerste rang in de GT en daar werd voor elke inhaalactie geklapt, gejuicht en 'oooh'en 'aaah' geroepen ongeacht wie of welke rijder inhaalde of ingehaald werd.
 
Was zondag bij de race maar als ik dan memsen zie en vooral hoor juichen en klappen als hij wordt ingehaald, door wie dan ook, vind ik een beetje te ver gaan. Ow en dat waren niet altijd supporters van de inhalende partij :X

En dan staan diezelfde mensen raar te kijken als je staat te juichen omdat iemand met het nummer 46 word ingehaald _O-
Denk niet dat ze het snapten..
 
Wij zaten dit jaar naast de Rossi tribune, zat zelf een klein groepje Marquez fans tegen de Rossi tribune aan.
Volgens mij geen verkeerd woord gevallen en werd er voor iedere actie geklapt, tenzij Rossi werd ingehaald.

Helaas achter de tribunes wel wat zielige zatlappen gezien en gehoord die graag willen provoceren, hoop dat deze mensen gewoon weer voetbal gaan kijken en die wedstrijden bezoeken.

Marquez deed wat Martin ook deed, op het juiste moment weg jagen
 
Wij zaten dit jaar naast de Rossi tribune, zat zelf een klein groepje Marquez fans tegen de Rossi tribune aan.
Volgens mij geen verkeerd woord gevallen en werd er voor iedere actie geklapt, tenzij Rossi werd ingehaald.

Helaas achter de tribunes wel wat zielige zatlappen gezien en gehoord die graag willen provoceren, hoop dat deze mensen gewoon weer voetbal gaan kijken en die wedstrijden bezoeken.

Marquez deed wat Martin ook deed, op het juiste moment weg jagen

Wij zaten ook op het talud tegen de Rossi tribune aan; rechts ervan van de achterzijde gezien. En ik deel zeker jouw ervaring. Ook bij ons wat MM fans tussen de veelal VR fans.
Gewoon relaxed sfeertje en zelfs ik, geen Rossi fan , betrapte mezelf erop dat ik schreeuwde voor wat acties van VR in de Ruskenhoek. Ben de laatste jaren eigenlijk niet echt fan van een bepaalde coureur maar meer van de sport op zich.

Voor ons zat een stelletje in MM outfit; toen ze na de race vertrokken feliciteerde mijn maat ze terwijl hij die hard VR fan is. En zo hoort het ook; dat zijn de echte liefhebbers.
 
Dh9ws4FWkAA1QnW.jpg:large
 
Het is hier wel erg stil. Het multi talent staat op het punt om aanstaande zondag opnieuw het Wereldkampioenschap MotoGP binnen te halen!
Het wordt zijn 7e titel, en gezien zijn dominantie de afgelopen seizoenen zeker niet zijn laatste. Hopelijk wordt het nog 'n beetje "spannend". ;)
 
Ben benieuwd wie het hem volgend jaar en de jaren er na moeilijk gaat maken. Lorenzo hoeven we het eerste jaar weinig van te verwachten met de Honda. Misschien zit Yamaha er volgend jaar wel weer beter bij.
 
Zolang Marquez geen strafgewichten, zijwielen en een oranje vlaggetje krijgt zal hij de komende jaren kampioen blijven.
 
Het is hier wel erg stil. Het multi talent staat op het punt om aanstaande zondag opnieuw het Wereldkampioenschap MotoGP binnen te halen!
Het wordt zijn 7e titel, en gezien zijn dominantie de afgelopen seizoenen zeker niet zijn laatste. Hopelijk wordt het nog 'n beetje "spannend". ;)
Dat het hier stil is heeft meerder betekenissen, denk ik.
Er zijn niet zo heel veel marquez fans
En de paar die er zijn zitten liever in andere topics te stoken.

Mm word gewoon wk dit jaar maar mn gevoel zegt dat het dit weekend niet gaat lukken ivm een crash.
 
Terug
Bovenaan Onderaan