Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg op een route (en dit is al een .GPX) bestand van 125km meer als 1400 punten! Iemand nog tips om dit te verminderen? Anders is er geen beginnen aan, veel routepunten staat naast de weg en als ik deze niet verplaatst gaat het fout toch?

Gaat om deze route met gpx bestand:

Motorbike Ride : Au tour de Cordes sur Ciel
 
In zo'n geval laat ik de punten staan in tyre/ITN Converter en teken 'over' de route mijn eigen routepunten. Deze worden dan achteraan de lijst toegevoegd en als je heel de route gedaan hebt gooi je die 1400 punten in de vuilbak en heb je de route, maar dan fatsoenlijk :)
 
Ik krijg op een route (en dit is al een .GPX) bestand van 125km meer als 1400 punten! Iemand nog tips om dit te verminderen? Anders is er geen beginnen aan, veel routepunten staat naast de weg en als ik deze niet verplaatst gaat het fout toch?

Gaat om deze route met gpx bestand:

Motorbike Ride : Au tour de Cordes sur Ciel

Die route is niet zo moeilijk of complex. Die teken je zo na in ITN/Tyre. Met 15 minuten ben je klaar, is redelijk recht toe recht aan. Als je het je niet lukt, wil ik het wel even voor je doen.

OJ

Edit: ik heb hem al klaar, in welk formaat wil je hem? Stuur bij interesse maar een PB, geen interesse, even goede vrienden :+
 
Laatst bewerkt:
Geweldig Ojee! Heb ik een mooi voorbeeld hoe het ongeveer moet, je hebt PB.

Silentkiller ook bedankt voor de tips!
 
In zo'n geval laat ik de punten staan in tyre/ITN Converter en teken 'over' de route mijn eigen routepunten. Deze worden dan achteraan de lijst toegevoegd en als je heel de route gedaan hebt gooi je die 1400 punten in de vuilbak en heb je de route, maar dan fatsoenlijk :)


Dat is een track i.p.v. een route. Route valt wel te converteren met WinGDB. Dat programma kun je ook gebruiken om conversies te maken van routes en het aantal tussenpunten te verminderen. Zie:

winGDB
 
Destination - Netherlands
The item (RT143707791HK) was in transit within Hong Kong or its destination on 15-May-2012.

Ik hoop zo dat ze bedoelen dat ie in Nederland is???!
Dit duurt al een week of 7, dat de status af en toe verandert, maar er staat telkens:" Hong Kong, OR ITS destination"( nederland..)
 
Goedenavond, ook mijn peaklife is binnen. Eindelijk.

Gekocht via pumpkin coolstores. Besteld op 8 april en gisteren binnen. Ziet er goed uit en de steun zit al op de motor.

Ik heb 2 vragen en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik probeer een motorola headset (H350) te koppelen. De peaklife vindt 'm, ik druk op het koptelefoontje om te koppelen en dan na een paar seconden krijg ik de melding connection failed.

Daarbij valt het me op dat als ik "zoeken" doe in het bluetooth menu, de peaklife niets vindt terwijl er bijv. 4 telefoons in de buurt zijn waarvan de bluetooth aanstaat. Kan dit kloppen, is de peaklife selectief? Bluetooth is toch bluetooth?
 
Er staat duidelijk in de omschrijving dat hij alleen werkt met bluetiith headsets.
Dus niet met telefoons.

Daarnaast is BT absoluut geen BT.
Diverse protocollen, versie's etc...

Anders hadden Scala en Interphone elkaar ook wel aaridg gevonden...
 
Oke, dat hij niet kan koppelen met de Motorola bluetooth headset kan dus kloppen.

Als ik nu op zoek ga naar een andere headset, waar moet ik op letten?

Maw wat moet ik bij de Expert, BCC, mediamarkt etc. vermelden waar ik naar op zoek ben, het lijkt me nl. een beetje vreemd om de peaklife mee te nemen en daar ter plekke te proberen. Moet je al die headsets uit hun verpakking trekken....
 
Laatst bewerkt:
en dan nog een 2-e vraagje erachteraan.

Ik heb via de welbekende sites kaartupdates gezocht en gevonden.
Igo primo2 / igo primo 8 etc.

Als ik deze bestanden open, blijkt elke keer de directory contents/ maps leeg.
Terwijl daar juist de nieuwste kaarten zouden moeten staan.

Kijk ik nu met de ogen dicht of zoek/vind ik de verkeerde bestanden?

Ik kom hier echt even niet uit en wordt er een beetje moedeloos van. Is er iemand die me kan helpen aan de nieuwere kaarten in ik dacht *.fbl bestand?

BVD
greetz Ral
 
~
Oke, dat hij niet kan koppelen met de Motorola bluetooth headset kan dus kloppen.

Als ik nu op zoek ga naar een andere headset, waar moet ik op letten?

Maw wat moet ik bij de Expert, BCC, mediamarkt etc. vermelden waar ik naar op zoek ben, het lijkt me nl. een beetje vreemd om de peaklife mee te nemen en daar ter plekke te proberen. Moet je al die headsets uit hun verpakking trekken....[/quote
zorg dat wat je koopt Bluetooth Audio (A2DP) ondersteunt,dan werkt alles perfect.
google op -jabra-
 
Oke, dat hij niet kan koppelen met de Motorola bluetooth headset kan dus kloppen.

Als ik nu op zoek ga naar een andere headset, waar moet ik op letten?

Maw wat moet ik bij de Expert, BCC, mediamarkt etc. vermelden waar ik naar op zoek ben, het lijkt me nl. een beetje vreemd om de peaklife mee te nemen en daar ter plekke te proberen. Moet je al die headsets uit hun verpakking trekken....

Ik heb deze speakers samen met dit bluetooth apparaatje. Werkt super!
 
Destination - Netherlands
The item (RT143707791HK) was in transit within Hong Kong or its destination on 15-May-2012.

Ik hoop zo dat ze bedoelen dat ie in Nederland is???!
Dit duurt al een week of 7, dat de status af en toe verandert, maar er staat telkens:" Hong Kong, OR ITS destination"( nederland..)


Hij is binnen!!!
 
Misschien een rare opmerking, maar kan nieuw kaartmateriaal kleiner zijn in grootte (mb's/kb's) dan oude?

Bijvoorbeeld France 2009 176.219 kb Vs France 2011 159.158 kb
 
Ik heb deze speakers samen met dit bluetooth apparaatje. Werkt super!

Die speakers interesseren me wel.. Plak je ze gewoon in je helm en krijg je ze er makkelijk terug uit zonder schade als ze kapot zijn? Of als je ze beu bent?

Het belangrijkste: hoe zit het met die kabel? Wat als je een keertje zonder geluid wil rijden, steekt er dan nog zo'n lelijke kabel uit je helm?

Ik zou wel speakers in mijn helm willen maar zo'n cardo setje vind ik nogal duur, dit zou een mooie oplossing zijn :)
 
Allen van het goede leven!!

Zojuist terug van een tweedaagse motorrit met vrienden. In totaal een bescheiden 600km gereden. Ik had mooie routes gemaakt via Tyre en deze met mijn Peaklife gereden. Wat een super ding. De routes klopte en het weer was super.

Ik heb alleen vlak voor terugkomst een probleem met mijn Peaklife gekregen. Hij valt namelijk ineens uit. Ik krijg hem alleen aan als ik hem in de actieve houder doe met het stroom erop. Wanner ik de Peaklife eruit haal krijg ik twee keer een afbeelding van een batterij met een blikzem erin, ik zie dan vervolgens dat de accu op 67890934% vol is en vervolgens valt ie weer uit. Ook in de actieve houder houdt ie ermee op. Ik heb alleen geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb de afgelopen dagen wel non stop met de Peaklife in de actieve houder gereden maar ik neem aan dat dat geen probleem moet zijn, of is de batterij nu gewoon overloaded en heb ik daarom kuren?

Iemand hier ook ervaring mee of weet iemand de vermoedelijke oorzaak en de bij behorende tips en trics om het op te lossen?

EDIT: Ik ben er inmiddels achter dat het de batterij is. Ik heb net een andere meegeleverde batterij erin gestopt en de Peaklife doet het weer. Eens kijken of de batterij het morgen weer doet, anders ben ik bang dat er inmiddels al 1 is overleden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook binnen via Chinavasion, iemand die me wil helpen de GPS software en kaarten erop te krijgen?
 
Allen van het goede leven!!

Zojuist terug van een tweedaagse motorrit met vrienden. In totaal een bescheiden 600km gereden. Ik had mooie routes gemaakt via Tyre en deze met mijn Peaklife gereden. Wat een super ding. De routes klopte en het weer was super.

Ik heb alleen vlak voor terugkomst een probleem met mijn Peaklife gekregen. Hij valt namelijk ineens uit. Ik krijg hem alleen aan als ik hem in de actieve houder doe met het stroom erop. Wanner ik de Peaklife eruit haal krijg ik twee keer een afbeelding van een batterij met een blikzem erin, ik zie dan vervolgens dat de accu op 67890934% vol is en vervolgens valt ie weer uit. Ook in de actieve houder houdt ie ermee op. Ik heb alleen geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb de afgelopen dagen wel non stop met de Peaklife in de actieve houder gereden maar ik neem aan dat dat geen probleem moet zijn, of is de batterij nu gewoon overloaded en heb ik daarom kuren?


Iemand hier ook ervaring mee of weet iemand de vermoedelijke oorzaak en de bij behorende tips en trics om het op te lossen?

EDIT: Ik ben er inmiddels achter dat het de batterij is. Ik heb net een andere meegeleverde batterij erin gestopt en de Peaklife doet het weer. Eens kijken of de batterij het morgen weer doet, anders ben ik bang dat er inmiddels al 1 is overleden.

Hou ons op de hoogte! Die van mij is van de week ook uitgevallen (dacht dat het kwam omdat de primo gecrashed was).
Had een ritje gemaakt van +/- 100km en toen ik even een waypoint wilde verwijderen omdat ik een omleiding moest nemen, gaf hij ook de geest. Terug opgestart en nog wel proper naar huis kunnen rijden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan