Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Malware?

Ook ik krijg de melding te zien in Firefox. Blijft vervelend, malware in ads, lastig af te vangen.
Screenshot had ik ook gemaakt maar lijkt me overbodig als het al meerdere malen geplaatst is

Chrome gebruikers.

Ga naar opties ( helemaal rechtsbovenin, die 3 streepjes onder elkaar )

Selecteer "instellingen"

Scroll naar "privacy"

Haal het vinkje weg bij "Bescherming tegen phishing en malware inschakelen"

klaar.

heb de melding ook en wacht wel af tot Google alles weer goedgekeurd heeft.

Waarschuwing weghalen tegen fishing bij instellingen?
slechte raad, makker

we slaan ons hier wel doorheen

Chrome gebruikers.

Selecteer "instellingen"

Scroll naar "privacy"

klaar.

nee, helemaal niet zo maak je je browser ONVEILIG en kan je het juist via die banner binnentrekken.

hele slechte tip.

Laatst bewerkt:
luister allen.

het heeft met de banner te maken die draaien op MF>>> domein van deze banner>>> bmwvintagebike.com,
zodra je hier op klikt wordt er schadelijke software [mallware] geinstalleerd op je pc.

de rest van de 912 reclamebanners op MF is vrij van schadelijke software.

hier niet op klikken en er is niets aan de hand.

bevelingingswaarschuwingen kan je wegklikken.

Laatst bewerkt:
edit;

dus het is een bannerprobleem, dat domein bmwvintagebike.com [die nu malware host]

moet direct worden weggehaald uit de reclames op de site MF.

MF is vooralsnog NIET geinfecteerd.

zo te zien draait er op de server die deze site bmwvintagebike.com host, wat mallware en infecteerd deze andere domeinen en server.
MF als domein is vooralsnog niet geinfecteerd de laatste 90 dagen.

Laatst bewerkt:
nee, helemaal niet zo maak je je browser ONVEILIG en kan je het juist binnentrekken.

hele slechte tip.

Op MF zelf is geen malware. Dus die kun je veilig bezoeken. Wachten nu nog op herkeuring van Google.

En ik krijg de melding op FF, chrome, safari.... dus ik heb goodold explorer uit de kast getrokken.

Op MF zelf is geen malware. Dus die kun je veilig bezoeken. Wachten nu nog op herkeuring van Google.

En ik krijg de melding op FF, chrome, safari.... dus ik heb goodold explorer uit de kast getrokken.

lees nu eens goed MGG,

ik heb het over die banner/ domein bmwvintagebike.com ,
als je daar op klikt trek je het alsnog binnen met een slecht beveiligde browser.

Laatst bewerkt:
edit;

ik zeg OOK dat de rest van MF vrij is van malware/schadelijke software en de hosting daarvan.

Chrome gebruikers.

Selecteer "instellingen"

Scroll naar "privacy"

klaar.
Doe dat maar NIET.

Je kan sites met malware meldingen altijd nog bezoeken na één of twee extra klikjes op die waarschuwingspagina. Met jouw actie zet je de hele controle uit en zul je nooit meekrijgen of je op een pagina met malware komt. Klik je bijvoorbeeld per ongeluk op een linkje in een phishing mailtje, dan krijg je niet te zien dat die pagina fake is.

inderdaad een hele slechte actie.

als je er nu geen verstand van hebt dan ook niet mee bemoeien, zo kan je je pc om zeep helpen/infecteren.

[en die van anderen]

Laatst bewerkt:
Mijn advies is idd om de instelling van Chrome niet aan te passen. Je kunt toch op MF komen door via "Advanced" / "Geavanceerd" op het meldingscherm aan te geven dat je toch verder wilt naar de site. Er is geen malware.

Ik krijg ook melding in FF. ik begrijp de risico's aangeklikt en kan lekker op eigen risico doorsurfen.

Ik gebruik zelf ook Chrome maar krijg de melding niet. Ik houd het even in de gaten.

fire fox

Safe Browsing
Diagnostische pagina voor motor-forum.nl

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor motor-forum.nl?

Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.

Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 18 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.

Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?

Van de 1678 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 398 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2013-10-19 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2013-10-19.

Schadelijke software omvat 1 trojan(s).

Schadelijke software wordt gehost op 3 domein(en), waaronder gestservice.net/, tnrgbrnivwwdldkycfgo.dnsdojo.net/, bmwvintagebike.com/.

1 domein(en) lijkt/lijken te functioneren als tussenstadium voor het distribueren van malware naar bezoekers van deze site, waaronder gestservice.net/.

Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS15703 (TRUESERVER-AS).

Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?

In de afgelopen 90 dagen leek motor-forum.nl te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van 13 site(s), waaronder motor-forum.be/, forumplein.nl/, abv.start.bg/.

Heeft deze site malware gehost?

Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?

In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.

Volgende stappen:

Ga terug naar de vorige pagina.
Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.

Laatst bewerkt:
Iedereen moet gewoon donateur worden, dan zijn al die banners niet nodig

heel mijn zondag naar de kl*te omdat ik telkens geblokkeerd wordt door google

Mag wel eens wat aan gedaan worden door de webmaster...
De verantwoordelijkheid van de banners die worden toegelaten ligt toch echt op zijn of haar schouders.

Wordt hier al aan gewerkt?

Niet fijn om te weten dat er kans op besmetting is van mijn pc zodra ik perongeluk een muisklik uitvoer op een banner.....!

Kan ook als mawlare worden gezien omdat er een een fout in de code zat. Geen paniek mensen

Mag wel eens wat aan gedaan worden door de webmaster...
Hoi. Waar moet ik wat aan doen?

De verantwoordelijkheid van de banners die worden toegelaten ligt toch echt op zijn of haar schouders.
Het lag niet aan de inhoud van de banners maar aan een probleem met het systeem dat de banners toont.

Wordt hier al aan gewerkt?
Heb jij het topic al gelezen?

Niet fijn om te weten dat er kans op besmetting is van mijn pc zodra ik perongeluk een muisklik uitvoer op een banner.....!
Daar is geen sprake van.