Makkelijk motortje gezocht !

1393991
 
Nee, maar zonder gekheid. De vraag is ook te simpel gesteld. Welke motor je zo ff pakt, is voor iedereen verschillend.
 
ZRX , Die pak je zo ff , klein motortje ,veel plezier :t
 
Een hele brede vraag idd. In welk opzicht makkelijk.. Je stapt op veel motoren even snel op, maar het hangt er denk ik van af wat je ermee wilt doen. Een supermoto is lekker ligt met meestal veel power.. Daar ga je even snel een blokje om mee.

Maar als je wilt gaan toeren zul je denk ik iets meer bescherming willen dragen, dus goed kleden en dat kost wat meer tijd.

Wat ben je van plan? :)
 
Ik denk dan ook gelijk aan een scooter met name Runner 180cc of typhoon 125.
Zelf een NTV 650 gekocht voor erbij maar pak de GSX S750 ook voor als ik 10km verder moet zijn.
 
Nouja eigenlijk wil ik er een kopen die je gewoon net zo makkelijk pakt als een brommer, ik ben zelf steeds groter en lomper, en sneller spul gaan rijden waardoor het praktisch nut steeds minder is geworden.

Ik zoek dus eigenlijk een less is more motor
Boodschapje, woon werk 20 km retour, avond plezier ritje naar het strand.
 
Mn dagelijks vervoer is een Honda Pan European 1100, ik ben zo aan dat ding gewend dat het voor mij als een handig motortje aanvoelt.
De koffers en dashboardkastjes op zo”n ding zijn ook handig.

Op dit forum staat een hele mooie voor (erg) weinig te koop. (Geen connecties)
 
Nouja eigenlijk wil ik er een kopen die je gewoon net zo makkelijk pakt als een brommer, ik ben zelf steeds groter en lomper, en sneller spul gaan rijden waardoor het praktisch nut steeds minder is geworden.

Ik zoek dus eigenlijk een less is more motor
Boodschapje, woon werk 20 km retour, avond plezier ritje naar het strand.
Dan denk ik ook aan iets in de richting van een gsr600, cb500 of je gaat wel voor een motorscooter. Voordeel van zon motorscooter is een grote laadbak onder, kun je nog makkelijk spullen in vervoeren en een helmpje in kwijt ;)
 
Weer een vraag van lik me vessie,wees eens duidelijk wat je nou precies zoekt,met jou vraagstelling kan je duizenden
motoren als geschikt zijnde zien,dat blijkt dan ook uit de antwoorden die je krijg,ga anders gewoon naar de eerste de beste motorzaak
met een ruime keuze en zoek daar zelf wat uit.
Off the road?
All road?
Pit bike?
Naked?
Scooter?
en dan nog de cilinderinhoud?
En eventueel merk voorkeur.
 
Laatst bewerkt:
Heb nog een vn800 staan, lekker binnendoor, maar ook goed op de snelweg, grote tassen aan boord
 
Ik pak mijn honda dylan voor alles waar ik de snelweg niet voor op hoef anders pak ik de oude cb500 en voor weekenden weg de cbr600.
De cb is oud dus geen slot nodig en rijd nog steeds goed
 
Da’s ook een kenmerk van oude Honda’s, ze doen het eigenlijk altijd.
 
Weer een vraag van lik me vessie,wees eens duidelijk wat je nou precies zoekt,met jou vraagstelling kan je duizenden
motoren als geschikt zijnde zien,dat blijkt dan ook uit de antwoorden die je krijg,ga anders gewoon naar de eerste de beste motorzaak
met een ruime keuze en zoek daar zelf wat uit.
Off the road?
All road?
Pit bike?
Naked?
Scooter?
en dan nog de cilinderinhoud?
En eventueel merk voorkeur.

Ik zoek niet specifiek iets, was benieuwd wat men te koop heeft, het is geen “zoektocht naar motor” topic maar echt een te koop gevraagd.
Snap wel dat het koffiedik kijken is ... sorry :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan