Magna weer aan de magna. rattig/post-apocalyptisch/mad-max

Misschien een goede locatie voor een shoot van jouw apocalytic VF? _O-


IMG_20190404_150304.thumb.jpg.80fa62fc969568560f42bc08de90532c.jpg
 
Denk dat er wel mooiere lokaties aan zitten te komen voor een passende foto *O*
 
weer wat geklust vandaag. Ook wat minder zichtbaar spul: de keerringen voor de koppeling zijn binnen, dus deze gemonteerd. Hetzelfde voor de nieuwe bougiekabels en doppen.

Verder heeft Taz een taak gekregen:
56190022_2474434432589201_4030885386354950144_n.jpg

Het achterlicht is trouwens een aangepast oud knipperlicht van deze magna met glaasje er op gelijmd uit een stuk van een CB350 achterlicht

Ook de koplampen van NiX 2.5 Zijn hergebruikt
56276120_2474434412589203_2857104698765213696_n.jpg


Sissybar en "furball"-zadel (misschien wel leuke naam voor de motor) Stukken beter/leuker als dat bruine gedrocht van het oude zadel.
56553681_2474434439255867_7188745350411190272_n.jpg

56571221_2474434415922536_5625598518497378304_n.jpg
 
Gaan er nog meer ri oosten met je dit jaar?
Volgend jaar staat het wel weer op de voorlopige agenda.. dit jaar kom ik er niet aan toe.
 
Ahh cool, ja is een hele mooie omgeving daar.
Kan je het binnenterrein weer op?
 
Yup, de rattigheid/post apocalyptische uitstraling :+ is weer hoog genoeg (al heb ik foto's van headcase opgestuurd omdat de motor nog lang niet ver genoeg klaar was toen ik 'm inschreef O-)O-)O-), maar daar controleren ze toch niet op :P)
 
58809856_2510006499031994_7340070328288149504_o.jpg


Tussen de buien door mog hij voor het eerst ff naar buiten. Als het droog blijft morgen wellicht proefritje.
Na wat trubbels met de koppeling (ondanks eindeloos ontluchten toch nog lucht bij de bovenste banjobout) en hoog stationair (uitendelijk stond de gaskabel te strak) loopt ie mooi stationair
 
vraag die ik had is al beantwoord lol
 
Laatst bewerkt:
vraag die ik had is al beantwoord lol
wat zou de vraag zijn geweest? nu ben ik nieuwsgierig :P
De proefrit is goed genoeg geslaagd, nog alleen paar kleine aandachtspuntjes zoals klein gaatje in de collector dichten en slangklem op koelleiding vervangen e.d.
Nu op zoek naar leuke banden in de juiste maat, wat er nu onder zit is oud en bijna versleten. De achterband lukt wel om in een leuk profiel en TL te vinden (130/80-17), voorband is meer een uitdaging met 110/90-18 in TL, meeste wat ik zie is met binnenband en ik wil als het maar enigszins kan zonder. 1 Maatje breder/platter past gelukkig ook wel.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend langere proefritten gehad heen en terug naar een kampeerfeestje. De dame doet het voorbeeldig, geen plofje verkeerd en start meteen bij maar de lichtste aanraking van de startknop *O*
Aangezien de motor zelf geen (amper) bagagemogelijkheid heeft, heb ik een aanhanger en koppelsysteem gebouwd mbv de kruiskoppeling van een VT500.
Foto's volgen binnenkort.
Ze staat nu zonder wielen in de schuur, die liggen bij de bandenboer. Na de geslaagde proefritten werd het (pas) tijd voor de in verhouding flinke investerig van nieuwe banden, voor en achter Heidenau K60 scout. Binnenkort nog stahlflex remleidingen en dan is ze technisch echt klaar.
 
Mooi man! Heb je nog wat gemerkt dat er een grote plons benzine in de tank aan het bewegen was?
Ben benieuwd hoe je de koppeling aan je motor maakt.
 
Dit weekend langere proefritten gehad heen en terug naar een kampeerfeestje. De dame doet het voorbeeldig, geen plofje verkeerd en start meteen bij maar de lichtste aanraking van de startknop *O*
Aangezien de motor zelf geen (amper) bagagemogelijkheid heeft, heb ik een aanhanger en koppelsysteem gebouwd mbv de kruiskoppeling van een VT500.
Foto's volgen binnenkort.
Ze staat nu zonder wielen in de schuur, die liggen bij de bandenboer. Na de geslaagde proefritten werd het (pas) tijd voor de in verhouding flinke investerig van nieuwe banden, voor en achter Heidenau K60 scout. Binnenkort nog stahlflex remleidingen en dan is ze technisch echt klaar.
Mooi man! Heb je nog wat gemerkt dat er een grote plons benzine in de tank aan het bewegen was?
Ben benieuwd hoe je de koppeling aan je motor maakt.
Ik heb nu idd ook voor het eerst met een volle tank gereden, niks van te merken *O*
Ik heb de koppeling via een armconstructie aan de achterbrug bevestigd. Zoiets heb ik bij een eerdere motor ook gedaan en werkt goed. Bij lage snelheden (tot +/- 40km/u) voel je 'm wat bewegen, daarboven ligt ie mooi strak achter de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan