Mag weg: Kawasaki GPZ 750 r1 bj '82 (belastingvrij)

Kawa is er nog..

Razadull wilde zn XL 500 ruilen, dus is hier gister geweest..
Prima ding, loopt mooi,rijdt goed, maar toch niks voor mij..
Razadull vond de Kawa wel ok geloof ik..

Haha, da's ook een manier om je topic te kicken!

Als ik de ruimte had... dan wist ik het wel. Ik vind het nog steeds een vette bike :W

(free kick!)
 
Dan nog maar n kickje voor de Kawa...

Inruil offroadje..toch maar niet.

Inruil loop/sloop xtz 750 supertenere of n bak onderdelen daarvan: ALTIJD MOGELIJK!
(al zal dat wel nooit gebeuren...)
 
De Kawa is idd een fijn apparaat voor een beestje van dat bouwjaar.

Zal m'n XL wel te koop zetten vandaag of morgen, hopen dat er snel iemand voor komt, en dan hoop ik voor mij dat er niemand voor je kawa komt (Niet lullig bedoeld hoor, maar dat zou mij wel goed uitkomen ;))

Zie je reactie nu pas... :o

Rijdt prima die Kawa he...Die XL gaat ook prima, zoals k al zei: niks mis mee.
Mocht je m verkopen en de Kawa is er nog kom je m maar halen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zie je reactie nu pas... :o

Rijdt prima die Kawa he...Die XL gaat ook prima, zoals k al zei: niks mis mee.
Mocht je m verkopen en de Kawa is er nog kom je m maar halen. :Y

Je had de tranen zeker nog in de ogen van dat snelle ritje op de XL :+

Maar die Kawa rijdt hardstikke fijn inderdaad. Nu maar hopen dat ik die XL snel kwijt raak. En hoezo halen, je zou em toch brengen? :9
 
je kawa was gereserveerd, en plotseling kwam er iets anders op mijn pad en ik was weerloos voor de lonkende blikken van het fietsje. Ik heb verder geen ruimte voor nog een brommer(mag niet van vrouw), dus ik trek me terug als geintreseerde. Dus geluk met de verkoop hij/zij is niet te duur, dus dat zal wel lukken.
Mzzl mike
 
je kawa was gereserveerd, en plotseling kwam er iets anders op mijn pad en ik was weerloos voor de lonkende blikken van het fietsje. Ik heb verder geen ruimte voor nog een brommer(mag niet van vrouw), dus ik trek me terug als geintreseerde. Dus geluk met de verkoop hij/zij is niet te duur, dus dat zal wel lukken.
Mzzl mike

Ok, prima..Veel plezier met je andere fiets. :]

@ elvinv: voor 450 gaat ie niet weg..Heb m volgens mij toch al niet voor de hoofdprijs te koop staan, en het is gewoon een hele nette, goede brommert..
Vraag Razadull maar, die heeft m bekeken en n leuke proefrit gemaakt..
 
Laatst bewerkt:
Voor diegene die overstag gaat voor deze "beginners Eddy Lawson Replica" heb ik nog een stuurkuipje liggen om hem helemaal "af" te maken.
(in dezelfde kleuren, groen +blauwwit)
Zie ik nog originele uitlaten zitten? Netjes :Y

Succes met de verkoop + free kick naar boven *D
 
Ik kom de boel ff wakker schudden, iemand nog een gaaf linker zijdeksel te koop van een gpz750r1?
Zie foto, mogen er ook twee wezen dus links en rechts, keur niet zo van belang wel gaaf.
BVD :W

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan