MAC Zandvoort 2007

-MOTORHEAD-

MF veteraan
16 aug 2004
3.032
779
Heemskerk
Morgen gaat het vrij rijden bij de MACZandvoort al weer van start *O* :]

Data voor dit jaar:

dinsdag 3 april
dinsdag 17 april
maandag 30 april
dinsdag 3 juli
dinsdag 10 juli
donderdag 2 augustus
dinsdag 14 augustus
en woensdag 12 september de circuitdag met de ZAC

verdere info voor de M-F ers die ook eens willen gaan gassen op www.maczandvoort.nl

Ik ben hopelijk alle dagen van de partij :]
 
Laatst bewerkt:
Wat was er allemaal aan de hand op de zeeweg toen we terug reden :?
Ben niet gestopt, want er stonden al een hele hoop bikers bij.
Er was toch niet een MAC Zandvoorter aangereden hoop ik :N
....... ook een andere motorrijder gun ik het niet natuurlijk -O-
 
Is de CB niet snel genoeg :?
Er rijden zelfs offroad motortjes mee zo af en toe :Y

Zonder carterpan kom je niet heel ver denk ik, maar ik wil het niet proberen ;)

Misschien ga ik wel op de cb 750, alleen hoe krijg ik die daar?

Ik zie wel.

Edit: Ik zie niet op de website van MACZ dat je wel een geldig rijbewijs moet hebben, dus het wordt neit de CB 750. Verder zie ik dat je ook een baanofficial- diploma moet hebben, en aangesloten moet zijn bij MAC Zandvoort. Is dit idd een vereiste?

(Waarschijnlijk wel, want dan weet je precies wat alle vlaggen betekenen, maar toch.)
 
Laatst bewerkt:
Zonder carterpan kom je niet heel ver denk ik, maar ik wil het niet proberen ;)

Misschien ga ik wel op de cb 750, alleen hoe krijg ik die daar?

Ik zie wel.

Edit: Ik zie niet op de website van WACZ dat je wel een geldig rijbewijs moet hebben, dus het wordt neit de CB 750. Verder zie ik dat je ook een baanofficial- diploma moet hebben, en aangesloten moet zijn bij MAC Zandvoort. Is dit idd een vereiste?

(Waarschijnlijk wel, want dan weet je precies wat alle vlaggen betekenen, maar toch.)
BaCo cursus kun je aan het begin van het seizoen doen (is dus al geweest) en als je later lid wordt mag je het eerste jaartje rijden zonder op post te moeten staan.
Lid worden van de MAC Zandvoort kan ook op de dag dat je wilt gaan rijden. Kost dus wel een paar tientjes extra de eerste keer: Lid worden, nummerplaatje, inschrijfgeld (17,50 per losse avond of 75,- voor 5 keer ineens betalen)
voor de rest een beetje redelijke banden, remblokken, uitlaatdemper (of dB killer) geen balhoofsspeling, beetje remdruk in de leidingen, enz.
 
kom je met zweet op je rug om 16.55 aan (brug open, tussen file door.....)

helaas, het is vol!! :(

Wat een ongelofelijke Bull Shit..................regel is voor 17.00 uur!

Laatste jaar MAC Zandvoort...............en ik ben niet de enige die er steeds meer de schijt van krijgt! Erg jammer!
 
Er zijn altijd van die figuren die (bewust of onbewust) de grens van de regels uitproberen.

Ik weet dat het een cluppie is waar zeer strikt naar gekeken wordt door de circuit directie . Kijk ze brengen niet veel binnen, maar als het circuit (op welke manier dan ook) op een negatieve manier in het nieuws komt. Dan zijn de rapen gaar.

Maar even terug op die tijdigheid. Ik vind het niet eerlijk als je te laat komt en dan boos wordt op de organisatie. Je zal maar in de organisatie zitten als vrijwilliger. -O-
 
kom je met zweet op je rug om 16.55 aan (brug open, tussen file door.....)

helaas, het is vol!! :(

Wat een ongelofelijke Bull Shit..................regel is voor 17.00 uur!

Laatste jaar MAC Zandvoort...............en ik ben niet de enige die er steeds meer de schijt van krijgt! Erg jammer!

Niet zeiken ,maar gewoon eerder vertrekken.

Dan ben je gewoon altijd ruim op tijd.

Hoelang staat een brug open?
 
Ik kom 30 april wel kijken, hopelijk kan ik vandaag mijn carterpan ophalen *O*
Het wordt iig super weer
 
Ik kom 30 april wel kijken, hopelijk kan ik vandaag mijn carterpan ophalen *O*
Het wordt iig super weer
Kijken of meerijden :? :]
Ik weet het nog niet zeker ...... de weersvoorspelling is iig heel gunstig, maar er is zo veel te doen op 30 april dat ik nog geen definitieve keuze heb kunnen maken :N
 
kijken. Ik heb geen intentie om met die cb350 op het circuit te rijden. Ookal rijden er andere lichte motoren.
 
Wie weet of de filmpjes die 30 april gemaakt werden bij o.a. einde rechte stuk (vanaf post 3) ergens online komen of staan :?
 
Laatst bewerkt:
Zo, we zijn weer twee maanden verder en we gaan de komende weken weer rijden :]
De foto's van vanavond staan weer op www.motorfoto.nl 8-)
 
Nanda en ik hebben weer even langs de baan gestaan om wat platen te schieten.
..... Volgende keer zelf maar weer eens meerijden :] want mijn laatste keer bij de MAC Zandvoort was 30 april.
 
Laatst bewerkt:
De foto's waren weer super!!!!!

full
 
.... en weer niet meegereden.. :o
wel veel foto's geschoten van de mensen die wel hun rondjes hebben gereden :Y
 
Goede bijna avond.

Morgen wil ik voort eerst komen gassen *O*.
Als ik rond 16:30 daar ben is dat netjes op tijd neem ik aan?
Da's mooi op tijd. Kan je rustig naar de keuring en je nummerplaatje monteren.
Niet na 17:00 komen want dan mag je alleen komen kijken en niet rijden :9
Wat voor motor neem je mee? ..... een R1 zeker aan je naam te zien..
 
Laatst bewerkt:
Foto's komen helaas pas morgen op de website.
Nu eerst richting A'dam, want in Paradiso speelt zo QUEENSRYCHE :Y *O*
 
Foto's komen helaas pas morgen op de website.
Nu eerst richting A'dam, want in Paradiso speelt zo QUEENSRYCHE :Y *O*

Das jammer, heb lekker gereden en had gehoopt ze al te zien. ;)

Maaarrr, Queensryche kun je niet laten wachten..... Jij moet al een oude man zijn, dat je dat nog fijne muziek vindt. O-)

Wel super dat je überhaupt pics neemt. Als er een echt goede bij zit bestel ik een kingsize! *D
 
Das jammer, heb lekker gereden en had gehoopt ze al te zien. ;)

Maaarrr, Queensryche kun je niet laten wachten..... Jij moet al een oude man zijn, dat je dat nog fijne muziek vindt. O-)

Wel super dat je überhaupt pics neemt. Als er een echt goede bij zit bestel ik een kingsize! *D
Was in de tachtiger jaren helemaal gek van Qeensryche, dus best leuk om weer eens te zien. De laatste keer was in 1991 geloof ik. ..... Ik ben ondertussen 36 en sinds mn twaalfde levensjaar rocker in opleiding.

Ik heb de foto's net online gezet en hoop dat je vet in beeld staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan