Louis Tilburg

Fish Bone

MF'er
19 aug 2018
36
11
Louis heeft een vestiging geopend in Tilburg. Weet iemand of die zondag as (3 maart) ook open is ?

Is een beetje vaag, zie alleen staan openingsweekend 1-3 maart, maar kan verder geen openingstijden oid vinden.

Hoor het graag.

Groet,
Stephan
 
IMG_20190302_221146.jpg


Vanmorgen even langsgereden, ziet er netjes uit.
Ik maakte al veel gebruik van de webwinkel. Leuk dat ik nu dicht bij mijn woonplaats een keer binnen kan stappen.
 
Ik kwam al heel veel bij meerdere vestigingen in Duitsland. Altijd goede ervaringen mee.:t
Hoop dat ze spoedig ook in de 'leegte' van centraal NL een vestiging gaan openen. Tilburg is mij eigenlijk te ver. Dan is Duitsland toch dichterbij............:]
 
dank je voor de snelle reacties.

Geen carnaval, regen dusseh dan weet ik wel wat ik straks ga doen.
 
Volgens
@Monomuis zal dit misschien weten :)

Volgens mij wel, maar ik zou even bellen voor de zekerheid. Op de website zag ik niets over zondag staan tijdens een normale werkweek, maar 3 maart is ie dacht ik wel open. Telnr op die folder en online op filiaalpagina, zijn wel anders, maar wellicht werken beide. In de folder staat 12-17u, dus dan moet ie open zijn.

Prijzen zijn, voor zo ver ik zag, Duits.
Ik hoop ook nog op een noordelijkere vestiging. Duitsland is net zo ver weg, hoewel die winkel daar 3 a 4x kleiner is dan de Tilburgse. Maar de brandstof weer goedkoper en wat te denken van een paar boodschappen en spullen uit de drogisterij?
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam al heel veel bij meerdere vestigingen in Duitsland. Altijd goede ervaringen mee.:t
Hoop dat ze spoedig ook in de 'leegte' van centraal NL een vestiging gaan openen. Tilburg is mij eigenlijk te ver. Dan is Duitsland toch dichterbij............:]
Hier hetzelfde, naar Aachen 3 kwartier volledig binnendoor en naar Tilburg een uur over de snelweg en vanuit Aachen kan je er meteen even een rondje Eifel aan vast plakken :]
 
@Monomuis ik woon in de buurt van Roeselare, tussen Brugge en Gent :)

200km rijden, dat is idd even een eindje weg! :o
Maar goed, Tilburg is denk ik wel gekozen om ook de Belgische markt een beetje aan te trekken. Nu woon jij richting de Franse grens, maar je begrijpt wat ik bedoel. Als deze tent lekker draait, zie ik nog wel een tweede vestiging openen in Nederland en wellicht dat ze ook een keer over België zelf na gaan denken.
Genoeg blijven bestellen, dan zien ze dat er uit België veel bestellingen komen en dan komt er waarschijnlijk vanzelf een keer een. :P
 
Ik kwam al heel veel bij meerdere vestigingen in Duitsland. Altijd goede ervaringen mee.:t
Hoop dat ze spoedig ook in de 'leegte' van centraal NL een vestiging gaan openen. Tilburg is mij eigenlijk te ver. Dan is Duitsland toch dichterbij............:]
:^

Tilburg is mij te ver weg met 2 uur rijden, maar ben nu al meerdere keren in Emsbüren geweest wat een uurtje rijden voor mij is. Altijd goed geholpen ondanks dat m'n Duits niet al te best is. En je kunt er ook nog wat eten en kijken naar KTM's, Ducati's of Harley's (als dat je ding is).
 
Ik heb het geluk dat ik zeer dicht bij het filiaal Emsbüren woon, zo een 23 km vandaan. Koop daar regelmatig iets, leuk en zéér goed geïnformeerd personeel.
De Harley en KTM/Ducati dealer, zitten er respectievelijk tegenover en naast.
Ook is er een motorcafe met terras en heerlijke koffie/gebak, en voor de kleine honger is er ook genoeg lekkers verkrijgbaar.
 
Je kreeg ook nog 20 euro korting bij besteding van 99 en 50 euro korting bij besteding van 249. Uit een nieuwsbrief van Louis:

Bij besteding van €99,- kunt u de €20,- *tegoedbon verzilveren en bij besteding van €249,- kunt u de €50,- *tegoedbon verzilveren. Deze ontvang je bij entree in ons filiaal in Tilburg en zijn geldig tot 10 maart 2019.
*deze tegoedbon is niet geldig voor: Alpinestars, TechAir airbag-vest, navigatie en communicatie, Head-up displays, camera´s, drukwerk en cadeaubonnen, of in combinatie met dealer- rijschoolkaarten en kortingsbonnen van andere aktie´s. Slechts 1 bon per persoon en aankoop.

Ik heb echter helemaal geen bon gezien bij entree en kreeg mijn korting gewoon aan de kassa. Het is me ook niet helemaal duidelijk of je oorspronkelijk wel een bon zou krijgen die ook de week erna nog geldig was of dat je nu gewoon nog een week korting aan de kassa krijgt. Zou voor zekerheid even bellen :)
Vond het een mooie winkel - grappig was dat de voertaal meer Engels en Duits dan Nederlands was, maar ze zijn bezig met meer Nederlands personeel. MotorKledingCenter zit sinds een paar jaar ook in Tilburg en die zullen wel balen dat er nu ook een Louis zit.
 
Voorraadinformatie op de website doet het (nog?) niet voor Tilburg. Hoe zit het met onderdelen als remblokken? Kun je die daar ook (uit voorraad) halen?
Maar goed, Tilburg is denk ik wel gekozen om ook de Belgische markt een beetje aan te trekken.
Hoe zit het met rad.eu? Is dat geen concurrent van Louis? Nederland kent volgens mij niet zo'n keten.
Ben nooit in de winkels geweest, maar bestelde er wel eens wat. Altijd tevreden (net als bij Louis trouwens)
 
RAD heeft geen vestiging in het noorden van Antwerpen.
De locatie is wel goed gekozen om Vlaamse klanten te lokken.
Voor mij is RAD Willebroek 15 min rijden en is een fijne winkel / keten in België.
Via internet al heel veel gekocht en altjd een correcte levering.
Ze doen ook niet moeilijk met omruilingen en je kan er helmen testen op je motorfiets.
Wat bij velen zaken een not is.
Daarom komen al mijn helmen van daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: HCx
Terug
Bovenaan Onderaan