Losse zooi van een KTM LC4 600

mmrizio

Die hard MF'er
7 apr 2003
423
47
Woerden
Voor de LC4 600 liefhebber
- 2x middenbok voor LC4 - 1 slechte met lagers, 1 nette zonder
- 1 originele Incas uitlaat: Ziet er erg legaal uit, maar heeft klein gaatje in onderkant. Maar je kunt ook het voorstuk gebruiken en er een andere universele uitlaat aan zetten.
- Kleine witte tank met kappen
- Beschermplaatje voor op voorbochten/uitlaat(tegen geroosterde been)
- Schokdemper met veer - moet gereviseerd worden
- Ouwe buddyseat. Moet opnieuw bekleed worden.

Kortom: ouwe zooi voor een ouwe motor. Wie kan ik blij maken? Je kunt hier posten of me mailen op m'n gebruikersnaam bij gmail.com

Maurice
 
wat vraag je voor de tank met kappen en de oude buddy ??
Tank zonder kranen: Kratje cola tegen de hitte. En als je dan even niet kijkt, gooi ik de rest van de spullen stiekum ook in je auto. Af te halen in Woerden (Ut)

't Is allemaal oud spul. Maar bij een motor van 1000 Euro kun je moeilijk alles met nieuw spul fixen. Dat hobbyisme is meteen ook de charme van brik rijden. Ik kan moeilijk tegen verspilling, dus weggooien doet me pijn. Maar meer dan iets symbolisch is het allemaal niet waard.

Maurice
 
kan je me wat plaatjes mailen op bikevouwer(apedinges)gmail.com
voor ik in de auto stap met deze hitte is het wel interessant om te weten of ik het kan gebruiken.
tnx alvast
 
Jullie hadden begrepen dat ik ervan af wil?

Eventueel ook nog een Ducati 916 demper erbij? Als de LC4 pijp helemaal door is kun je samen met de voorpijp van de LC4 een prima stille uitlaat van te maken.

Maurice
 
De vakantie is afgelopen, dussss... haal ff snel op die spullen voordat ik het meeste in de container gooi! Dan heb je wat reserve liggen voor het geval dat je LC4'tje in de problemen komt.

Maurice
 
Ja, ze zijn van het model 1987-1991 (of zo).

Ik weet alleen uit ervaring dat er binnen die serie verschillende tanks gemaakt zijn. Deze past niet op alle modellen omdat hij weinig ruimte laat voor het frame. Bij bepaalde modellen splitst de bovenbuis vroeger in de twee achter/onder frame buizen en vergt het meer ruimte dan de tank heeft.

Maurice
 
Woerden, dus da's wel te doen dacht ik zo. Binnendoor via Waver, Amstelhoek, Woerdense Verlaat, Kamerik of via A2 en dan vanaf Breukelen binnendoor.

Doe maar ff een mailtje naar mmrizio at gmail punt com.

Maurice
 
Final call...

Als er echt geen liefhebbers zijn stop ik om hiermee te leuren...

Maurice
 
... maar dan moet niemand meer zeuren dat er moeilijk aan onderdelen te komen is...

Maurice
 
Ik heb wel intresse in je demper, heb je daar een foto van?

(of mailen naar: ktmreadytorace (apelul) hotmail.com
 
Hallo,

ik zoek nog een middenbok voor een LC4 600 bj. 1990.

Kun je contact met mij opnemen op mijn emailadres is oolsilone@hotmail.com of telnr. 0652599308.

Alvast bedankt.

Groet Norg
 
Hallo,

ik zoek nog een middenbok voor een LC4 600 bj. 1990.

Kun je contact met mij opnemen op mijn emailadres is oolsilone@hotmail.com of telnr. 0652599308.

Alvast bedankt.

Groet Norg
Topic is bijna 12 jaar oud *O*
Zal er nog een reactie komen, ik ben benieuwd :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan