Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

leuke sportieve dames motor

hunter87

MF'er
Lid geworden
31 dec 2008
Waarderingsscore
0
hoi
ik ben op zoek naar een leuke sportieve dames motor voor een mooi prijsje.
ik begin net met rijden. vanwege mijn rug hoef ik geen buikschuiver want dat hou ik niet vol. dus iemand een mooi dingetje staan??
ohjah ik ben niet al te groot (1.65)

Laatst bewerkt:
~[Edit Baksteen: Spam verwijderd.]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rij zelf een bandit 650 s, ben zelf ook niet heel groot maar das maybe een mooie om mee te beginnen. heb je al op marktplaats gekeken?

Ik weet niet hoe hoog een SV650 is, maar dat is wel een sportieve motor zonder echt een buikschuiver te zijn.

Heb een radian.
Verbuikt wat olie en moet een nieuwe km teller op.
Vaste prijs is €350,-
Rijdt verder prima.

Waarschijnlijk bedoel je DEZE

Het linkje wat jij in je post hebt staan verwijst naar de zelfde advertentie, alleen dan geöpend om 'm te wijzigen. Mensen die er op klikken krijgen daardoor een inlogpagina te zien

Misschien een leuk Hondaatje, uitermate geschikt voor dames....

Waarschijnlijk bedoel je DEZE

Het linkje wat jij in je post hebt staan verwijst naar de zelfde advertentie, alleen dan geöpend om 'm te wijzigen. Mensen die er op klikken krijgen daardoor een inlogpagina te zien

Dank u zat ff te slapen Heb het aangepast

CBR600f is inderdaad ook wel een goede keuze. M'n pa heeft er 1. Is een leuke motor en er worden er véél aangeboden.

Ik denk dat een heel behoorlijk aantal dames jou het snot voor je ogen rijd

Beetje kansloze posting die van jou

Duurt ff maar er is er altijd wel 1-tje die op deze wijze een reactie geeft.

ik had er trouwens veel meer verwacht.

Tja als je het niet van het stuurwerk moet hebben koop je gewoon vermogen

hoi
ik ben op zoek naar een leuke sportieve dames motor voor een mooi prijsje.
ik begin net met rijden. vanwege mijn rug hoef ik geen buikschuiver want dat hou ik niet vol. dus iemand een mooi dingetje staan??
ohjah ik ben niet al te groot (1.65)
Mijn vrouw is nog niet iets kleiner en gaat komend voorjaar kijken voor een andere motor en eventueel zou haar motor iets kunnen zijn, is wel spotief naar niet extreem, is helemaal in orde deze VFR400 en snel zat

Ik kan me herinneren dat een Kawasaki ZXR400 een van de laagste zithoogtes heeft.
Succes iig.

ik heb mijn kawa zx6r te koop staan
hij staat hier ook op de site
mischien wat voor je om te beginnen
hij is groen/paars en is van 1998

dit is de ultieme beginnersmotor, kleinere motor, heb dr zelf ook een (kijk maar op me motorstek)
als je een beetje van sleutelen houd is dit een leuke (nee hij ligt niet in drieen, zitten alleen extra onderdelen bij )
beetje spammen voor het goede doel Honda CB-1tje
als je em goed bijhoud is ie zo goed als onderhoudsvrij.

Laatst bewerkt: