Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Met mn vriendin vandaag, gaan denk ik richting het water en daar een beetje relaxed rondrijden!
 
Het was er zeker weer voor afgelopen weekend, (helaas) een lang weekend weg naar het buitenland anders had ik wel geweten.

Eerst maar is kijken wat het weer volgende week doet voordat ik iets kan plannen...
 
Laatst bewerkt:
Het was er zeker weer voor afgelopen weekend, (helaas) een lang weekend weg naar het buitenland anders had ik wel geweten.

Eerst maar is kijken wat het weer volgende week doet voordat ik iets kan plannen...
Ja het weer mag wel wat beter worden inderdaad!
 
Ik ben op de dijk onderuit gegaan. Hield te weinig afstand tot een GTI'tje voor me, schrok toen hij op de rem trapte en remde mezelf zo onderuit. Duimpie zwaar gekneusd, dus het gaat nog wel een of twee weken duren voordat ik weer op dat apparaat zit...
 
aah shit balen man! voorlopig even rustig aan doen dus. Gelukkig vrij weinig aan over gehouden, had erger kunnen aflopen. Beterschap met het herstel!
 
Ik ben op de dijk onderuit gegaan. Hield te weinig afstand tot een GTI'tje voor me, schrok toen hij op de rem trapte en remde mezelf zo onderuit. Duimpie zwaar gekneusd, dus het gaat nog wel een of twee weken duren voordat ik weer op dat apparaat zit...

Beterschap! Altijd zuur als je plots ongewild naast je motor bevindt. Kon je hem nog naar huis rijden?

Had zelf erg graag willen rijden dit weekend, maar iemand heeft afgelopen week m'n Honda geprobeerd te stelen, en het contactslot gemold, zucht.
 
He bah, dat is ook ruk. Kon hem wel naar huis rijden ja. Rij een TDM 850, linkerstep en linkerkap naar zijn grootje. Frame en motorblok krasvrij gebleven. Nu dus zoeken naar een betaalbare kap en een nieuw stepje. Nog geen haast mee aangezien ik nu niet kan sleutelen met deze hand.
 
De Honda is inmiddels weer op de weg!

Zijn er morgen nog mensen te porren voor een ritje? Wordt warm maar dan plakt het rubber ook beter :t

Dacht aan een rondje na het middaguur, want s'avonds is er toch kans op een heel klein beetje regen.
 
De Honda is inmiddels weer op de weg!

Zijn er morgen nog mensen te porren voor een ritje? Wordt warm maar dan plakt het rubber ook beter :t

Dacht aan een rondje na het middaguur, want s'avonds is er toch kans op een heel klein beetje regen.
Ik ga in ochtend geen fietsers op dijken dus.
 
Goedemorgen, ik zal mezelf allereerst even voorstellen. Mijn naam is Dennis, 24 jaar, woonachtig in Utrecht en sinds een paar maanden in het bezit van mijn eerste motor. (Yamaha FZS600). Doordeweeks na het werk al een aantal keer de lekdijk van Nieuwegein tot Schoonhoven af gereden en weer terug. De andere kant van de A27 nog niet gereden.

Daarover las ik vanmorgen wel een verontrustend bericht:
https://www.ad.nl/utrecht/politie-h...sgevaarlijk-touw-over-de-weg-spande~a9be781d/
Zoiets al vaker gezien hier? Een boze bewoner die motorrijders zat is?
 
goedemorgen....

1398301


Nee, nog niet eerder daar gehoord, wel grind/zand in de bochten , maar dat schrijven we maar weg als verloren lading B|

Misschien was het wel tegen de wielerterroristen ..... maar dat het een debiel is , dat is wel duidelijk.
dronken/lachgas jeugd zou ook nog kunnen, vlakbij is een bouwterrein.
 
Dat is wel een heerlijk stuk dijk daar hoor, daar gaat bij mij het gas altijd wel open!
Maar levensgevaarlijk zo'n touw inderdaad...
 
Heb genoeg dijk duivels gezien waarbij het bijna mis ging. Paar jaar geleden schoof iemand van dit topic nog met z'n R6 van de dijk. Gelukkig alleen gras en geen hek met prikkeldraad
 
Heb genoeg dijk duivels gezien waarbij het bijna mis ging. Paar jaar geleden schoof iemand van dit topic nog met z'n R6 van de dijk. Gelukkig alleen gras en geen hek met prikkeldraad
dijk duivels zijn op zich geen probleem naar mijn mening, zo lang ze maar normaal rijden in het bijzijn van fietsers en voetgangers
 
dijk duivels zijn op zich geen probleem naar mijn mening, zo lang ze maar normaal rijden in het bijzijn van fietsers en voetgangers
Ben ik met jou eens. Door de weeks heb je de meeste vrijheid. Weekend staat garant voor grijze e bikers en groepjes wielrenners. Maar dat geld niet alleen voor de dijken. Als je maar iets te hoog in je toeren zit krijg je al vuile blikken en gebaren terwijl je niet eens echt hard rijd. Ik kan me nog een lekstroom rijder herinneren met een blauwe Z die maakte stationair nog mensen boos ;)
 
Ben ik met jou eens. Door de weeks heb je de meeste vrijheid. Weekend staat garant voor grijze e bikers en groepjes wielrenners. Maar dat geld niet alleen voor de dijken.Als je maar iets te hoog in je toeren zit krijg je al vuile blikken en gebaren terwijl je niet eens echt hard rijd.

Doordeweeks is eigenlijk het enige wanneer ik op de dijk kom. Weinig fietsers , weinig verkeer , kan je nog beetje gewoon rijden. Snap echt niet wat die motorrijders op de dijk willen in het weekend na 10u... Daarvoor gaat het nog wel.


Ik kan me nog een lekstroom rijder herinneren met een blauwe Z die maakte stationair nog mensen boos ;)

Wat een eikel.. Dat doe je toch niet...


Volgens mij was dat deze
en schijnt dat hier nog de db-killers erin zaten O-)
 
Gister reed ik rond 16.45 uur terug over de lekdijk van Schoonhoven richting Nieuwegein daar kwam een groepje van 8 motorrijders tegen mij in. Allemaal zonder koffers en rugzakken, leek mij geen woon-werk verkeer maar een georganiseerd ritje. Toevallig mensen vanuit hier?
 
Zal niet... De ritjes hier vallen best tegen.

Huisje boompje koters is hier redelijk ingeklapt..., Of ze zijn zo oud .... Die hebben zelfs een BMW gekocht...dat kan ook nog O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan