Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Ik lees ook weer eens mee, misschien zit er dit jaar zelfs een ritje in :)
Op dit moment druk bezig om de Tiger weer nieuw leven in te blazen, valt nog niet mee naast het verzorgen van een net geboren dochter...

Langzaam maar zeker komt er echter schot in de zaak, doel van vandaag/het weekend is het vervangen van de bougies en de olie + filter. Volgende week komen er nieuwe rubbers binnen voor de carbs waarna die er ook weer onder kunnen. Ik moet nog even kijken hoe ik ze daarna ga synchroniseren, tool is aanwezig maar het is lastig om een externe benzine toevoer te realiseren, iemand tips hiervoor?

De tank is ondertussen ook goed doorgespoeld zodat de vlokken er helemaal uit zijn, ik verwacht dat die van het weekend ook weer droog is en en die kan er na het synchroniseren weer op.
Daarna even flink schrobben, zeker de ketting en de spaken hebben aandacht nodig en de bandjes controleren. Nieuwe accu even vullen, doorladen en aansluiten en dan hopelijk eind volgende week ergens een keer een startpoging gaan doen.

Met dit weer is het nog wel op straat te doen maar ik mis toch wel een plaats om binnen aan de motor te sleutelen. Is er in Houten (of directe omgeving) een garage waar je dit zelf kan doen? Of heeft iemand een grote schuur waar nog wel een motor bij kan? ;)
 
Goede morgen, na een lange afwezigheid ben ik weer terug op de motor. Voorheen was ik bekend als hemannetje met een kawa zx6r. Deze heb ik niet meer en rij momenteel op een Suzuki sv650s.
Ik woon in Vleuten en ben altijd in voor een ritje ik hoor graag van jullie.
 
Dood zooitje hier :P Ik heb motor nieuws. Na lang gezocht te hebben heb ik nu eindelijk een opvolger gevonden voor m'n zx9r. De keuze was voor mij een zzr 1400 of bmw k1300s. De laatste is het geworden. 6 jaar jong en nog geen 30 op de teller Heerlijke fiets met een fijne zithouding en een berg koppel. En erg veel snufjes. Er zat al een carbon demper onder van leovince. Dat knalt lekker met de Quickshifter }) Ik heb de blauw witte kleur stelling.
 
Nice.... *O*


Blijkt wel weer dat BMW vooral door ouderen wordt gekocht.... O-)

Klopt wel een beetje hoor bas. Maar je rijd dan ook wel op een degelijke stukje Duitse kwaliteit :P Ik heb altijd met hart en ziel kawa gereden. Maar 2 uurtjes spelen op deze fiets en deze oldtimer was helemaal om. De elektronische instelbare vering met 3 rij modussen en cardan aandrijving dus geen gekloot meer met smeren en vet achterwiel en ook heeft hij automatisch stabiliteit controle dus bijna geen gegliber meer bij glad wegdek of wheelies bij hard optrekken dan grijpt de elektronica in (kan uit gezet worden) En dan als toetje de Quickshifter }) Kortom het luxe en degelijke totaal plaatje van bmw won het van de zzr1400 waar ik ook op gestuurd heb. Dus heb nu gewoon meer brommer voor m'n centjes :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik leef ook nog!
Vorige week verhuisd naar IJsselstein, dus nog steeds in de regio. Als er weer een keer gereden wordt wil ik graag weer een keer mee :)
 
Iemand hier interesse in een setje Pazzo's?

full


Zien er nog netjes uit. Gratis afhalen in IJsselstein.
Ze komen van een ZX-6R af uit 2009.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan